Opgelost door Online.nl: internetverbinding is traag en valt vaak weg

mm

Ondanks meerdere resetten, doormetingen en het gebruik van 3 verschillende modems lukt het niet om een fatsoenlijke internetverbinding te krijgen. De internetsnelheid komt zelden boven de 4,60 MB. Onder de 4 MB is eerder regel. Dit is de service die ik van Online.nl krijg. Ik ben nu al 18 maanden aan het testen, meten en meerdere modems aan het proberen. Thuis op de computer werken is door de trage verbinding zinloos. Mijn kinderen moeten hun huiswerk op de bibliotheek maken...alleen dan is er garantie op een goed werkende internetverbinding.
Online.nl...ik heb alle adviezen opgevolgd en uitgeprobeerd. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat Online.nl de 10MB die mij voorgespiegeld is alsnog kan leveren?
Mijn contract loopt nog tot 26 mei 2015. Ik wil deze graag per direct beeindigen.

Als dit niet mogelijk is dan verlang ik compensatie voor de slechte kwaliteit van de dienst

Online.nl
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    06-14247002
    mm
    Mijn contactgegevens waaronder telefoonnummer zijn reeds bij online.nl bekend...u kunt mij vandaag op mijn 06 nummer bellen. Na 18 maanden heb ik geen vertrouwen meer op online.nl
    Online.nl
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
    mm
    ik mag mijn abonnement voortijdig beëindigen. Gelet de aanhoudende slechte kwaliteit is dit de beste oplossing. Ik wens Online.nl vel succes met het verbeteren van haar dienstverlening...

mm

Ook een klacht indienen over Online.nl?