Opgelost door Online.nl: internetverbinding is traag en valt vaak weg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90675
Gebruiker
mm
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ondanks meerdere resetten, doormetingen en het gebruik van 3 verschillende modems lukt het niet om een fatsoenlijke internetverbinding te krijgen. De internetsnelheid komt zelden boven de 4,60 MB. Onder de 4 MB is eerder regel. Dit is de service die ik van Online.nl krijg. Ik ben nu al 18 maanden aan het testen, meten en meerdere modems aan het proberen. Thuis op de computer werken is door de trage verbinding zinloos. Mijn kinderen moeten hun huiswerk op de bibliotheek maken...alleen dan is er garantie op een goed werkende internetverbinding.
Online.nl...ik heb alle adviezen opgevolgd en uitgeprobeerd. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat Online.nl de 10MB die mij voorgespiegeld is alsnog kan leveren?
Mijn contract loopt nog tot 26 mei 2015. Ik wil deze graag per direct beeindigen.

De oplossing

Mijn contract loopt nog tot 26 mei 2015. Ik wil deze graag per direct beeindigen.
Als dit niet mogelijk is dan verlang ik compensatie voor de slechte kwaliteit van de dienst

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    mm
    Datum
    06-14247002
  3. Auteur
    mm
    Datum
    Mijn contactgegevens waaronder telefoonnummer zijn reeds bij online.nl bekend...u kunt mij vandaag op mijn 06 nummer bellen. Na 18 maanden heb ik geen vertrouwen meer op online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  5. Auteur
    mm
    Datum
    ik mag mijn abonnement voortijdig beëindigen. Gelet de aanhoudende slechte kwaliteit is dit de beste oplossing. Ik wens Online.nl vel succes met het verbeteren van haar dienstverlening...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen