Klacht Online.nl: Internetverbinding online instabiel

Souf

In gebruik ADSL van online.
Werkt naar behoren maar heeft de eigenaardigheid zo nu en dan weg te vallen.
Het wegvallen duurt slechts enkele seconden maar zorgt bij mij voor enorm veel narigheid.
Ik kijk tv via de schotel waarbij er gedecodeerd wordt met een internet signaal, daarnaast gebruik ik Apple TV. in beide systemen bevriest het beeld als het signaal wegvalt, ook wanneer dit slechts enkele seconde is.
Ik heb hier contact over gehad maar online laat mij weten dat dit probleem niet bekend is en er geen storingen op de lijn zijn waargenomen.
Eer rondje over internet leert mij echter dat er meer mensen deze klachten hebben en dat ook zij geen gehoor krijgen bij online.
Wat zijn mijn rechten. Ben ik degene die moet aantonen dat het niet werkt of moet online aantonen dat het wel werkt? Ik ben er klaar mee, heb ik het recht mijn contract te laten ontbinden?

Ontbinding van het contract.

Geachte heer/mevrouw Souf,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Souf
    Ik wacht het contact met online.nl af.
    Online.nl

Bedankt voor uw bericht. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw klacht door te nemen. Mocht u tussendoor overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Klantenservice Online.
    Online.nl

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?