Opgelost door Online.nl: Internetverbinding

Hallo,

Ik heb op 08-02-2016 17:20 contact gehad met jullie klantenservice waarbij ik eerst een meneer aan de lijn had die mij probeerde te helpen maar omdat bij ons al alles geprobeerd is en nog geen resultaat geboekt is heb ik aangegeven dat ik een klacht wilde indienen en zo nodig mijn contract wil ontbinden en hierop heeft uw collega mij doorverbonden met de klachten afdeling. Ik heb hier een mevrouw aan de lijn gehad die onbeschoft en heel erg asociaal was. Ik had de indruk dat ze mij niet wilde helpen en heeft na een korte discussie ook de verbinding verbroken! Ik wil op een nette manier geholpen worden en NIET DAT 1 VAN JULLIE COLLEGA'S MIJ GAAT DREIGEN DAT JULLIE IN JULLIE RECHT STAAN OMDAT BIJ JULLIE ALLES IN ORDE BLIJKT TE ZIJN! Mijn internetverbinding thuis werkt niet en dus boeit het mij niet of het bij jullie wel in orde blijkt te zijn. Ik betaal voor iets wat ik niet optimaal krijg en dus heb ik de recht om mijn mening te uiten en een klacht in te dienen!

Geholpen worden! Internet verbinding komende 3 maanden van mijn contract optimaal laten verlopen of mijn contract ontbinden door heel erg slechte ervaring de laatste 3/4 maanden!

Beste Vural,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u problemen met internet ondervind
    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Delain van Online.nl
    Beste Delain,

Ik hoop dat ik gebeld word en sluit deze klacht ook niet totdat we een oplossing hebben. Wel bedankt voor je reactie.

Beste Vural,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op vrijdag opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Delain van Online.nl
    Beste Delain,

Ik zou op vrijdag gebeld en ben niet gebeld. Vandaag is het maandag 18:04 en nog steeds niet gebeld. Zoals iedereen kan zien houdt online zich heel erg netjes aan zijn gemaakte afspraken. DUS NIET. Ik ben er klaar mee. Ik heb nog steeds elke keer wegvallende internet. Nu ook 's middags 's avonds. HELP? Word ik nog geholpen?
    Beste Vural,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad.
    U gaf aan dat dit nu niet gelegen kwam en dat u na 18:00 thuis aanwezig bent om de klacht te bespreken.

Wij zullen dan ook opnieuw contact met u opnemen.

Wij hopen u zol voldoende te hebben geinformeerd.

Delain van Online.n;
    Beste Delain,

Wanneer word ik nou is weer terug gebeld? Jullie proberen alleen maar tijd te trekken! Jullie zouden maandag 22-02-2016 18:00 proberen contact op te nemen met mij het is nu vrijdag 26-02-2016 22:42 en nog steeds wacht ik op JULLIE!!! IK WACHT NOG STEEDS EN MIJN GEDULD RAAKT OP!
    Ik heb hier geen zin meer in en ik ga een zaak beginnen met mijn rechtsbijstand. Verdere contact zullen jullie wel via mijn advocaat moeten regelen!
    Beste klant,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.
    Kunt u aangeven op welk dagdeel u beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel.

Olivier van Online.nl
    Vural
    U kunt mij 's avonds bereiken.

Gr,
    Beste klant,

Wij hebben zojuist opnieuw telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op een later moment opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Olivier van Online.nl
    Beste klant,

Ik heb u zojuist gesproken en samen met u een terugbelafspraak ingepland om de vorderingen in het dossier te bespreken.

Nina van Online.nl
    Beste Nina,

Bedankt voor de reactie. Ik zal wachten tot vrijdag.

Gr,
    Beste klant,

Ik heb u zojuist gesproken en volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Ik wil u dan ook vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

Nina van Online.nl
    Beste klant,

Helaas hebben wij nog niks van u vernomen. Graag willen wij u alsnog vragen om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

Wij stellen dit erg op prijs. Alvast bedankt!

Charissa van Online.nl
    Vural
    Online heeft het uiteindelijk netjes afgehandeld. Na een aangetekende brief om tot oplossing te komen. Hebben we kunnen constateren dat de probleem niet verholpen zou worden omdat de internet verbindings problemen aanhouden zijn we uitgekomen tot beiindiging van het contract. Goed geholpen. Dank U.

Ook een klacht indienen over Online.nl?