Opgelost door Online.nl: Internetverbinding
Details
Klacht
Hallo,Ik heb op 08-02-2016 17:20 contact gehad met jullie klantenservice waarbij ik eerst een meneer aan de lijn had die mij probeerde te helpen maar omdat bij ons al alles geprobeerd is en nog geen resultaat geboekt is heb ik aangegeven dat ik een klacht wilde indienen en zo nodig mijn contract wil ontbinden en hierop heeft uw collega mij doorverbonden met de klachten afdeling. Ik heb hier een mevrouw aan de lijn gehad die onbeschoft en heel erg asociaal was. Ik had de indruk dat ze mij niet wilde helpen en heeft na een korte discussie ook de verbinding verbroken! Ik wil op een nette manier geholpen worden en NIET DAT 1 VAN JULLIE COLLEGA'S MIJ GAAT DREIGEN DAT JULLIE IN JULLIE RECHT STAAN OMDAT BIJ JULLIE ALLES IN ORDE BLIJKT TE ZIJN! Mijn internetverbinding thuis werkt niet en dus boeit het mij niet of het bij jullie wel in orde blijkt te zijn. Ik betaal voor iets wat ik niet optimaal krijg en dus heb ik de recht om mijn mening te uiten en een klacht in te dienen!
Gewenste oplossing
Geholpen worden! Internet verbinding komende 3 maanden van mijn contract optimaal laten verlopen of mijn contract ontbinden door heel erg slechte ervaring de laatste 3/4 maanden!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.