is mij een onwettige opzegdatum aangeboden

Klachtnummer
# 252142
Gebruiker
misery
Datum
1 reactie

Details

De klacht


heb op 6 januari jl telefonisch contact gehad. Door Chris, medewerker die mij heeft gebeld heeft hij mij een voorstel gedaan om op 30 januari as contract voortijdig te beeïndigen. .
Ben meteen contact gaan opnemen met mijn evt toekomstige provider en die vertellen mij dat een maand opzegtermijn gehanteerd moet worden wat wettelijk verplicht is.
Dus de mijn voorgestelde datum mag helemaal niet. En ik snap niet dat dat mij wordt voorgesteld.
Dit is nu de derde bericht van mij. Wil heel graag dat ik teruggebeld word om de opzegdatum aan te passen. Vandaag is 11 januari dus dringend verzoek om zo snel mogelijk mij te contacten. Bij voorbaat dank.

De oplossing

aanpassen opzegtermijn

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste misery,

    U heeft gisteren contact gehad met mijn collega middels uw klacht nummer #251825. Ik heb vernomen dat alles naar wens is verlopen.

    Daarom sluit ik deze klacht en hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl