Opgelost door Online.nl: ISRA punt woning

RonT

Omdat er met mijn vorige klacht niks gedaan is van 30 mei jl en deze nu, zonder beoordeling en afhandeling is afgesloten, wederom een klacht hier neergezet. Ik ben belogen en geschoffeerd door de medewerkers van Online. Wil een compensatie voor mijn telefoonkosten en een genoegdoening ivm een niet correcte afhandeling.

compensatie...zie klacht van 30 mei jl

Geachte heer/mevrouw RonT,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte heer/mevrouw RonT,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Geachte heer/mevrouw RonT,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.

Zoals besproken gaat uw contactpersoon de gesprekken terugluisteren, zodra dit is afgerond zal uw contactpersoon wederom contact met u opnemen.

RonT
    Contact geweest met de klachtenafdeling. Mijn verhaal gedaan en aangegeven hoe ik behandeld ben door de servicedesk. Tevens aamgegeven dat ik via mail ook twee klachten had ingediend. Op mijn verzoek worden de geluidsbanden terugbeluisterd. Ik word teruggebeld.
    Geachte heer/mevrouw Tesselaar

RonT
    Was telefonisch in gesprek. Gaarne nogmaals bellen

Online.nl

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

RonT
    Compensatie gekregen en excuses ivm mn klacht. Heb het idee dat toch niet alles is onderzocht of dat er wat meegedaan wordt. Case closes.

RonT

Ook een klacht indienen over Online.nl?