Opgelost door Online.nl: ISRA punt woning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118309
Gebruiker
RonT
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Omdat er met mijn vorige klacht niks gedaan is van 30 mei jl en deze nu, zonder beoordeling en afhandeling is afgesloten, wederom een klacht hier neergezet. Ik ben belogen en geschoffeerd door de medewerkers van Online. Wil een compensatie voor mijn telefoonkosten en een genoegdoening ivm een niet correcte afhandeling.

De oplossing

compensatie...zie klacht van 30 mei jl

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw RonT,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw RonT,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw RonT,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.

    Zoals besproken gaat uw contactpersoon de gesprekken terugluisteren, zodra dit is afgerond zal uw contactpersoon wederom contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    RonT
    Datum
    Contact geweest met de klachtenafdeling. Mijn verhaal gedaan en aangegeven hoe ik behandeld ben door de servicedesk. Tevens aamgegeven dat ik via mail ook twee klachten had ingediend. Op mijn verzoek worden de geluidsbanden terugbeluisterd. Ik word teruggebeld.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tesselaar

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    RonT
    Datum
    Was telefonisch in gesprek. Gaarne nogmaals bellen
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    RonT
    Datum
    Compensatie gekregen en excuses ivm mn klacht. Heb het idee dat toch niet alles is onderzocht of dat er wat meegedaan wordt. Case closes.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RonT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen