Opgelost door Online.nl: Je zegt iets op maar volgens het systeem bestel je iets

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 543223
Gebruiker
GroteAsperge#526
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zojuist heb ik de extra tv-ontvanger van 5 euro per maand opgezegd. Vervolgens ontvang ik een mailtje van online.nl dat ik een extra wifi-punt zou hebben besteld.

Uiteraard heb ik direct contact gezocht met de klantenservice en ik krijg te horen dat ze er niets aan kunnen doen. Ik moet het extra wifi-punt afwachten en vervolgens moeten ze het terugdraaien. Echter heb ik daarmee nog steeds niet de extra tv-ontvanger opgezegd. en ik zit met een extra wifi-punt wat ik helemaal niet wil.

Gewenste oplossing

Ik wil graag drie oplossingen:
1. Geen extra wifi-punt;
2. Extra tv-ontvanger per omgaande opzeggen;
3. Het complete abonnement per einddatum opzeggen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen