Klacht Online.nl: Kan al 1 maand niet gebeld worden en online doet niets

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92425
Gebruiker
Rein88
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds 3 december kan ik niet meer gebeld worden .
Ik heb online gebeld en ze vertelde mij dat het kwam door een gemigreerd netwerk.
Vervolgens zou ik teruggebeld worden maar ik heb hier niets van vernomen, alleen na 10 dagen een algemene email.
Hierop heb ik 15 dec een brief gestuurd waarin ik aangaf mij abonnement te willen opzeggen wegens niet nakomen van verplichtingen.
Vervolgens krijg ik pas na 2 weken een brief zonder inhoudelijke reactie waarin staat dat ik moet bellen.
Toen heb ik 8 jan. opgebeld en mijn probleem zou toen verholpen zijn, na ophangen bleek dit niet te kloppen weer opnieuw gebeld met de 1E pg k. service, die kon mij toen niet verder helpen en eiste dat ik een 2e telefoon moest proberen.
9 jan heb ik opnieuw opgebeld en verteld dat dit niet aan mijn telefoon lag. Nu wacht ik al dagen op een reactie van de technische dienst maar die komt maar niet.
Ik heb een vergoeding hiervoor gehad van 1,77
Ook heeft mijn wifi vanaf het begin nooit goed gewerkt.

De oplossing

Per onmiddellijk opzegging van contract en een passende schadevergoeding
De mogelijkheid tot opzegging ivm het niet nakomen van de diensten staat zelfs in jullie algemene voorwaarde.

Wanhopig word ik er van steeds maar weer bellen a 1 euro per gesprek, waar vervolgens niets mee gedaan word.

Ik verwacht dan ook een passende schadevergoeding van alle doorgeschakelde gesprekken en contacten a 1 euro per gesprek met de klantenservice.
Ook over de periode vanaf 3-12 tot en met heden dat ik geen abonnementskosten hoef te betalen. Ook wil ik uitleg hoe jullie bij de belachelijke compensatie van 1,77 Euro zijn gekomen en dat dit dus opnieuw berekend word.

Heel jammer dit online ik weet niet meer wat ik verder moet doen.
Ik hoop op een fatsoenlijke reactie, mocht dit verder niet helpen rest mij dan alleen nog een rechtsgang/klachtencommissie telecom?

Nogmaals.
1. Opzegging contract
2. Compensatie

Hopelijk nu wel een antwoord!

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Rein88,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Rein88
    Datum
    Gisteren ben ik zowaar gebeld door een medewerker van online, er werd gemeld dat mijn telefoon nu wel zou werken. Ik was helaas niet thuis gisteren en zou vandaag hierover terug gebeld worden.
    Na zelf dit getest te hebben bleek dit inderdaad te kloppen, een wonder. Maar zoals verwacht ben ik vandaag niet terug gebeld. Ook wou de medewerker gisteren niet verder op mijn vraag om compensatie en opzegging van het contract; `eerst het technische` Mijn vertrouwen in online in de toekomst is er niet
  3. Auteur
    Rein88
    Datum
    Nog steeds niks van online vernomen, vandaag heb ik wel een zeer gepeperde rekening gehad van gemaakte mobiele belkosten om online te kunnen bereiken ik ga er dan ook vanuit dat dit vergoed gaat worden. ONLINE WANNEER HOOR IK WAT VAN JULLIE???
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Rein88,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Rein88
    Datum
    Na eindelijk eens iemand gesproken te hebben kreeg ik te horen dat ik geen geldige reden had om mijn contract te ontbinden.
    De man die ik telefonisch sprak was ongehoord grof! Omdat ik zei dat de schadevergoeding de kosten niet dekt antwoordde hij dat mijn toon hem niet aanstond en dat dit niet in mijn voordeel werkte. Ik vertelde dat ik opnieuw een brief zou sturen hierop antwoorde hij dit nemen wij niet in behandeling. Online komt voorwaarde niet na en is gewoon een criminele organisatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rein88
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen