Opgelost door Online.nl: Kan internet snelheid niet verhogen tussentijds

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97888
Gebruiker
DK
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij kampen de laatste 6 maanden met heel veel WIFI problemen en problemen met onze mediabox. Volgens Online ligt dit aan onze internet snelheid van 10mb, nu vraag ik om het laatste jaar mijn internet snelheid te verhogen naar 30mb, krijg ik te horen dat dit niet kan, want dan sluit je een nieuw abonnenment af en u heeft een abonnement lopen. Voordat ik mijn bellen en internet afsloot, heb ik duidelijk gevraag of tussentijdse wijzigingen mogelijk zijn, dat was volgens de medewerker van Online totaal GEEN probleem. Ik heb gevraagd of er tegen een extra bijbetaling een mogelijkheid was om het alsnog te verhogen, dat was ook niet mogelijk.
Tevens zijn de klanteservice medewerkers niet klantvriendelijk, heel er onbeschoft en luisteren zijn niet naar de klant en willen zij niet tot een oplossing van het probleem komen. Om tientallen discussie heb ik het gesprek geprobeerd te beeindigen, maar omdat de klantenservice het niet eens was met mij, hebben zij in mijn oor opgehangen.

De oplossing

Wat wij verlangen is een verhoging van onze internetsnelheid (ben bereid extra te bij te betalen) en mocht dit niet mogelijk zijn, dan wil ik van me contract af.
Want televisie kijken op me mediabox is onmogelijk, dus betaal de kosten ervan wel, maar kijk kabel tv.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    DK
    Datum
    Geachte,
    Dank voor de snelle reactie.
    Wij hopen zo spoedig mogelijk een passende oplossing te krijgen voor ons probleem.
    Wij wachten de reactie van ons contactpersoon af.Met vriendelijke groet, LC Raghoebarsing
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    DK
    Datum
    De juiste oplossing gekregen van Online.
    We zijn naar wens geholpen en hopen dat dit in de toekomst niet doormiddel van een klacht moet gebeuren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen