Opgelost door Online.nl: Kan internet snelheid niet verhogen tussentijds
Details
De klacht
Wij kampen de laatste 6 maanden met heel veel WIFI problemen en problemen met onze mediabox. Volgens Online ligt dit aan onze internet snelheid van 10mb, nu vraag ik om het laatste jaar mijn internet snelheid te verhogen naar 30mb, krijg ik te horen dat dit niet kan, want dan sluit je een nieuw abonnenment af en u heeft een abonnement lopen. Voordat ik mijn bellen en internet afsloot, heb ik duidelijk gevraag of tussentijdse wijzigingen mogelijk zijn, dat was volgens de medewerker van Online totaal GEEN probleem. Ik heb gevraagd of er tegen een extra bijbetaling een mogelijkheid was om het alsnog te verhogen, dat was ook niet mogelijk.Tevens zijn de klanteservice medewerkers niet klantvriendelijk, heel er onbeschoft en luisteren zijn niet naar de klant en willen zij niet tot een oplossing van het probleem komen. Om tientallen discussie heb ik het gesprek geprobeerd te beeindigen, maar omdat de klantenservice het niet eens was met mij, hebben zij in mijn oor opgehangen.
De oplossing
Wat wij verlangen is een verhoging van onze internetsnelheid (ben bereid extra te bij te betalen) en mocht dit niet mogelijk zijn, dan wil ik van me contract af.Want televisie kijken op me mediabox is onmogelijk, dus betaal de kosten ervan wel, maar kijk kabel tv.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.