Klacht Online.nl: kan niet telefoneren en ben telefonisch dus ook niet bereikbaar.

Geachte mevrouw/meneer,

Wij hebben een abonnement bij Online voor internet en telefoneren.
De telefoon werkt momenteel niet, en daar wij oudere mensen zijn, en gewend zijn aan onze vaste telefoon, is het extra lastig.
Wij kregen een mail dat afgelopen vrijdag nacht er iets werd veranderd aan het systeem.
Vanaf die tijd kunnen we geen gebruik maken van de telefoon en zijn we ook niet bereikbaar.
We moesten twee keer met de mobiele telefoon van onze zoon de helpdesk bellen (kosten 2 euro + belkosten).
Er werd gezegd dat er niet zoveel technisch personeel was vanwege het weekeinde, en dat het in de loop van de volgende week wel een keer in orde zou komen.
Echt geen service, wat kan ik hiertegen ondernemen?
Waarom beginnen ze hier vrijdagnacht aan, als ze weten dat het weekeinde voor de deur staat, en er niet voldoende personeel aanwezig is?
Zie graag uw antwoord tegemoet.

Met vriendelijke groet: J. Hoekema

Wij verlangen dat er meteen aan een oplossing wordt gewerkt, zodat we in ieder geval bereikbaar zijn en kunnen telefoneren.
Compensatie is terecht, want er wordt niet geleverd waar voor is betaald.
Ook de hoge telefoonkosten wil ik geretourneerd zien.
Als bovenstaande geen optie is, dan wil ik van het contract af.

Online.nl
    Beste Jajoh,
    u heeft inmiddels een technisch dossier. Wij doen er alles aan het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
    met vriendelijke groet,
    Online
    Online
    De zevende december laat in de middag was de telefoon weer in orde, maar ik wil in ieder geval wel mijn belkosten terug!
    Groet, Jan
    Jajoh
    Ik heb verder niets meer van online vernomen!

Jajoh

Ook een klacht indienen over Online.nl?