Klacht Online.nl: Kies optie 3 om geen steek verder te komen...

Klachtnummer
# 69951
Gebruiker
Jesper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Net gebeld met de helpdesk-achtige toestand om achter mijn wachtwoord te komen. Na de aardige computer te hebben aangehoord, koos ik voor optie 3 (die ik dus moest hebben). Resultaat: "Dit is geen geldige optie." En het riedeltje begint weer opnieuw...

De oplossing

Er mag wel eens een makkelijkere manier komen om achter een vergeten wachtwoord te komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij vinden het vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Wij hebben uw melding direct doorgestuurd en wij zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen