Opgelost door Online.nl: klacht afsluitkosten

content Opgelost
Desiree

11 sept gebeld dat de incasso van 2 maanden is gestorneerd,maar dat 24 sept alles betaald kan worden. ze zouden het in het systeem zetten waarom dit is gebeurd en dat 24 sept betaald werd, ondanks wisten ze niet of ik afgesloten zou worden.
via fb, werd gezegd dat ze de storneren nog niet zagen , als dat zichtbaar was werd ik niet voor 17 sept afgesloten en zowel dan kon er een 14 dagen regeling ingezet worden dan heb je 14 dagen de tijd om te betalen.
dat mag ingezet worden 1 x per half jaar en dan intussen word je wel direct weer aangesloten.
15 sept, vandaag dus krijg ik 12.40 uur een mail dat ik van alle diensten ben afgesloten, in de mail staat ook dat ik direct kan betalen en als dat gebeurd is binnen 30 min weer aangesloten ben. als ik meer vragen had kon ik bellen.
ondertussen ook een sms van online, afgesloten van internet en als ik betaal na 30 min weer ben aangesloten.
ik heb gebeld, waar ik daar te horen krijg dat de 14 dagen regeling ingezet kan worden maar er wel 25 euro afsluitkosten bij zijn nu, dit staat ook vermeld zegt mvr van online aan de telefoon.
nergens in de mail en in de sms staat dit over die 25 euro!! ze kon er niks aan doen. dat snap ik opzich wel, ze doet haar werk wat ze moet doen van online.
hoe kan t zo zijn dat als je 11 sept belt en de situatie uitlegt er niks gezegd word over 25 euro afsluitkosten, ook op fb chat word er niks over gezegd en ook in de mail en sms van online vandaag 15 sept word het niet vermeld??!
vind dit schandalig. als ik wel nu zou kunnen betalen , word ik binnen 30 min aangesloten weer en voor die 30 min gewoon 25 euro ?? alleen het gaat mij er om dat mvr zegt dat het vermeld word in de mail en ik niks zie, en het ook niet vermeld word in contact op 11 sept telefonisch fb chat en ook niet op 15 sept mail en sms.!!
vind dit schandalig!! daar dien ik deze klacht voor in.
na mijn telefonisch contact vandaag 15 sept is de 14 dagen regeling in gezet en binnen een uur kan ik weer gebruik maken van internet.??
waarom als ik nu wel had betaal binnen 30 min ??
ondanks dat ik vind dat de medewerkers aan de telefoon niet veel kunnen doen(denk ik) vind ik het heel raar ook dat in verschillende gesprekken , verschillende informatie word gegeven. maar geen enkel woord over 25 euro afsluitkosten !!!
graag wil ik hier een reactie op

ik wil graag dat het bedrijf antwoord feen op t niet verstrekken van de informatie over de 25 euro afsluitkosten in de mail en sms van 15 sept 2020, en het contact van 11 sept telefonisch en op fb chat.
en dat deze 25 euro niet betaald hoeft te worden.

Desiree
ze hebben kunnen zien dat ik aangegeven had 24 sept alles te betalen. dat hebben ze dus allemaal na gekeken dat ik aantal malen contact heb gezocht. ze hebben nu de afsluitkosten gecrediteerd. en excuses aangeboden. mijn klacht is dus opgelost. dit was ook mijn oplossing die ik wou.

Ook een klacht indienen over Online.nl?