Klacht Online.nl: Klacht door bedrijf afgesloten maar niet opgelost en nieuw probleem erbij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92944
Gebruiker
H.Paulen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Kan bij vorige klacht alleen beoordelen, bedrijf beschouwt klacht als afgehandeld, extra probleem erbij met incasso, mail gelukkig bij dochter terecht gekomen dankzij vorige klacht, in mail over problemen met betaling staat: reageren op brief klik hier en krijg mailtje terug dat op de mail niet gereageerd kan worden, erg handig, reageren moet met inloggen via MijnOnline, kan echter niet want ik heb nooit een wachtwoord ontvangen (hoort bij vorige klacht), kan dus niet op eigen mailadres inloggen, dus geen mailtjes lezen, mail over incassoprobleem gestuurd naar contactpersoon bij online , nog geen reactie gehad, CanalDigitaal heeft wel bedrag afgeschreven, geen idee waarvoor want is ander bedrag dan mijn vroegere tv-abonnement, stress en ergernis wordt alleen maar groter, tijdens afhandeling vorig probleem niet gehoord dat betaling niet lukte, moet toch in dossier staan

De oplossing

Telefonisch contact op vaste telefoon, niet op gsm of voicemail inspreken, mailen werkt niet
Vorige klacht volledig afhandelen
Incasso fatsoenlijk regelen zonder boete
Wachtwoord leveren om in te inloggen

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte H. Paulen,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    H.Paulen
    Datum
    Ik ben gebeld door een medewerkster van online om een en ander te bespreken.
  3. Auteur
    H.Paulen
    Datum
    Ben nog bezig met afhandeling klacht 1 en klacht 2. Ben tot nu toe al veel tijd en geld kwijt om contact te krijgen met bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.Paulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen