Klacht Online.nl: Klacht door bedrijf afgesloten maar niet opgelost en nieuw probleem erbij

H.Paulen

Kan bij vorige klacht alleen beoordelen, bedrijf beschouwt klacht als afgehandeld, extra probleem erbij met incasso, mail gelukkig bij dochter terecht gekomen dankzij vorige klacht, in mail over problemen met betaling staat: reageren op brief klik hier en krijg mailtje terug dat op de mail niet gereageerd kan worden, erg handig, reageren moet met inloggen via MijnOnline, kan echter niet want ik heb nooit een wachtwoord ontvangen (hoort bij vorige klacht), kan dus niet op eigen mailadres inloggen, dus geen mailtjes lezen, mail over incassoprobleem gestuurd naar contactpersoon bij online , nog geen reactie gehad, CanalDigitaal heeft wel bedrag afgeschreven, geen idee waarvoor want is ander bedrag dan mijn vroegere tv-abonnement, stress en ergernis wordt alleen maar groter, tijdens afhandeling vorig probleem niet gehoord dat betaling niet lukte, moet toch in dossier staan

Telefonisch contact op vaste telefoon, niet op gsm of voicemail inspreken, mailen werkt niet
Vorige klacht volledig afhandelen
Incasso fatsoenlijk regelen zonder boete
Wachtwoord leveren om in te inloggen

Online.nl
    Geachte H. Paulen,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    H.Paulen
    Ik ben gebeld door een medewerkster van online om een en ander te bespreken.
    H.Paulen
    Ben nog bezig met afhandeling klacht 1 en klacht 2. Ben tot nu toe al veel tijd en geld kwijt om contact te krijgen met bedrijf.

H.Paulen

Ook een klacht indienen over Online.nl?