Klacht Online.nl: Klacht niet afgehandeld

Elsemiekhes

Hallo, een poos geleden heb ik hier een klacht gemeld. Daarop is gereageerd dat ik ben gebeld (dit is niet gebeurd), ik kon niet reageren omdat ik ziek was en nu is de klacht gesloten. Ik ben verhuisd en heb mijn Online verbinding mee verhuisd (waar ik om ONVERKLAARBARE redenen €50 voor moet betalen), maar deze werkte niet. Na meerdere keren met uw incompetente klantenservice te hebben gebeld heb ik na TWEE WEKEN zelf het probleem kunnen oplossen, ik ben hier telefoonkosten, frustratie, en stress aan kwijt geweest en nu durft Online ook nog eens de verhuiskosten ALSNOG af te schrijven. Ik weet dat ik vriendelijk moet blijven, maar ik ben Online best wel zat na zo veel telefoontjes (waarom kan ik trouwens niet online een klacht indienden???) en stress. Ik hoop dat dit zeer snel opgelost gaat worden, anders stap ik over. Bovendien zie ik aan de incasso te zien 29€ voor het internet, volgens mij is dat te hoog.

Ik zie bij ING dat u op het punt staat die €50 af te schrijven, maak dit aub ongedaan (voornamelijk omdat ik zelf al het verhuis- en aansluit- + probleemoplossing werk heb moeten doen).

Online.nl
    Geachte Elsemiekhes,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Ik wacht nog steeds.
    Beste Elsemiekhes,
    Ik heb geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen.
    Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik zal u later op de dag nogmaals proberen te bereiken.
    Ricardo - Online
    Elsemiekhes
    Ik had vandaag de hele dag colleges, dus de telefoon stond niet aan, morgen ben ik de hele dag bereikbaar.
    Beste Elsemiekhes,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact is besloten om de € 50,00verhuiskosten uit coulance te vergoeden. Dit vanwege het ongemak welke u tijdens de verhuizing heeft ondervonden. Aangaande uw factuur was mij opgevallen dat de korting op de lijnhuur was weggevallen. Deze heb ik voor u met terugwerkende kracht opnieuw ingevoerd. Op de volgende factuur zullen beide posten in mindering worden gebracht. Dit zal ik voor de zekerheid nog even voor u in de gaten houden.
    Ricardo - Online.nl
    Beste Elsemiekhes,
    Beide kosten zijn op uw factuur van maart in mindering gebracht.
    U kunt de factuur via Mijn Online opvragen en inzien.
    Ik ga er van uit dat hiermee uw probleem tot een correcte oplossing is gebracht. Ik wil u vragen om uw klacht op klachtenkompas te sluiten, en de afhandeling hiervan te beoordelen.
    Ricardo - Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?