Klacht Online.nl: Klacht niet correct afgehandeld door ONLINE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115610
Gebruiker
Jacqueline
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Tegen de gemaakte en schriftelijk bevestigde afspraken in, ontvang ik nu een mail dat mijn abonnement pas 24 juli wordt beëindigd. Dit moet zijn 2 juli. Ik wil de klacht dus weer heropenen. Op verzoek van Online had ik 'm al als afgehandeld aangemerkt. Te vroeg dus!

Gewenste oplossing

Datum beëindiging corrigeren en schriftelijk bevestigen!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Jacqueline,

    Onze excuses voor het misverstand. Tevens hebben wij de einddatum aangepast en heeft u inmiddels ook een nieuwe bevestiging ontvangen. Graag verzoeken wij u de klacht te beoordelen en te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  2. Auteur
    Jacqueline
    Datum
    Dank voor de gecorrigeerde bevestiging. Daarin staat echter vermeld dat alleen mijn internetverbinding wordt beëindigd. Ik heb bij u ook vaste telefonie, die tevens beëindigd moet worden per die datum. Het totale abonnement dus. Helaas kan ik de klacht hierdoor nog niet afsluiten.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Jacqueline,

    Uw gehele abonnement wordt beëindigd op 2juli. Wij hebben u een nieuwe bevestiging hiervan toegestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  4. Auteur
    Jacqueline
    Datum
    Graag een bevestiging van de totale opzegging van het abonnement en niet alleen van internet!
  5. Auteur
    Jacqueline
    Datum
    Ik zie nu pas uw bevestigings email. Van een opzegtermijn is geen sprake!
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Jacqueline,

    Fijn om te horen dat u de e-mail ontvangen heeft. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  7. Auteur
    Jacqueline
    Datum
    Er is geen sprake van een opzegtermijn en ik heb als gevolg van het niet kunnen gebruiken van internet en telefoon gedurende een maand vervolgschade die Online niet wenst te vergoeden. Weliswaar heb ik het gedane voorstel geaccepteerd, maar onder protest omdat Online geen verdere actie wenst te ondernemen. Ik overweeg nu naar de Geschillencommissie te gaan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen