Klacht Online.nl: klacht over de afwikkeling

MWJ van Nimwegen

Even het volgende over Online nogmaals omtrent het terugbetalen van slottermijn na eerder het contract opzegging.
Geen moeite om het terugbetalen van het slottermijn,enerzijds jammer dat Online enige provider is die niet maandelijks opzegbaar is,anderzijds wat de motivatie is tot het weigeren van maandelijkse afbetalingen.Mijn inziens ook nog met een agressieve brief en mail binnen 14 dagen te voldoen,volgt reactie op actie mijner zijde ook ik rechten heb als consument.

Online totaal niet is gemotiveerd tot een oplossing bereid is en de kwestie willens en wetens te laten escaleren.Sommige mensen kunnen niet als voorbeeld het bedrag wat Online voor ogen heeft in eenmalige te voldoen.
Waarom is bedrijf Online zo gehard naar hun vooral ex klant(en) om als uitschot behandeld te worden?

Het bedrag E.320,- wordt gewoonweg niet in 1x voldaan,simpelweg omdat er andere verplichtingen zijn tot normaal levensonderhoud.
Is het werkelijk de opzet van Online deze argument arrogant te weerleggen
en toch dwang uitoefenen tot het betalen waarschuw ik eenmalig het bedrijf niet mijn grens van tolerantie te doen laten overschrijden.
De verantwoording van verdere stappen overwegende ligt geheel dan bij Online.

Gewoon maandelijks terugbetaling accepteren en niet moeilijk doen.

Online.nl
    Beste MWJ van Nimwegen,

Deze melding hebben we al afgehandeld, zoals eerder aangegeven kunnen we hier helaas niks meer aan doen.

We zien in dat u dit jaar maar 2x een melding heeft doorgegeven dat u problemen ervaart met uw interactieve tv verbinding. Ook is daarbij een voorstel gedaan om dit probleem op te lossen door middel van een Factory reset. Dit is ook omdat we destijds geen problemen in uw lijn konden inzien. Vervolgens heeft u nooit meer contact met ons opgenomen voor problemen met uw verbinding. Op 13-06-2018 is er een overstap melding naar een andere provider bij ons binnengekomen terwijl u nog in contract zat bij Online.nl. Dit heeft u ook nooit eerder met ons besproken en om deze reden is er na de overstap naar uw nieuwe provider een slotnota berekend bij Online.nl.

Ook bent u eerder per mail geïnformeerd op 13-06-2018/22-06-2018 over de opzegging binnen contract en dat er ook een slotnota berekend zal worden t/m eind van uw contract.

Zoals eerder aangegeven kunnen we geen betalings regeling treffen en adviseren we u om het openstaande bedrag van EUR 320,00 zo snel mogelijk aan ons over te maken.

We gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben.

Prawien
    Expertteam Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?