Klacht Online.nl: Klacht rondom verhuizing

Diny

29 maart 2016 heb ik contact opgenomen met Online dat ik 1 mei in mijn nieuwe woning in zou trekken en dan daar tv, internet en telefonie wilde krijgen.
Dit was allemaal geregeld.
Maar 1 mei was er niets. Contact opgenomen, bleek de verhuizing niet door gegeven te zijn. Toen werd er beloofd dat 19 mei alles geregeld zou zijn en dat ik schadevergoeding zou krijgen van 45 euro. (Mede omdat ik pre-paid kaarten moest kopen), maar in het gesprek daarna werd dat weer ontkent. Er kwam een mail met een een leeg bedrag (schade vergoeding .... Euro).
19 mei was er geen internet. Het was weer niet door gegeven (zelfs na 3x vragen of het echt wel goed zou worden doorgegeven).
Mijn zoon heeft die dag nog gebeld en er werd beloofd dat hij maandag 22 mei terug gebeld zou worden. Hij is niet teruggebeld en heeft dinsdag zelf weer gebeld en toen kreeg hij te horen dat niet de beloofde 25/26 mei internet zou komen maar 6 juni. Later kwam er een mailtje en werd dit weer 12 juni. Toen weer gebeld en nu werd het toch 6 juni.
Daarnaast word elk gesprek een ander bedrag schadevergoeding genoemd. eerst 45, daarna niets, toen 30...

Een compensatie voor de belkosten die ik heb gemaakt door het niet hebben van telefonie en de kosten voor het bellen naar Online. En het kwijtschelden van de aansluitkosten die ik nog moet betalen. En de zekerheid dat het nu wel echt komt.

Online.nl
    Beste Diny,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

Bart van Online.nl
    Online.nl
    Beste Diny,

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken. Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Alexander van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?