Opgelost door Online.nl: Klacht wederom niet goed afgehandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150608
Gebruiker
koops
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Ik heb rond de jaarwisseling een klacht in gediend en daarna heb ik contact gehad met een medewerker van jullie. Maar nu hebben jullie maatregelen genomen en de klacht afgehandeld en dus gesloten, terwijl ik met de medewerker had afgesproken dat hij mij weer zou bellen over wat te doen. Ook heb ik gevraagd om compensatie vanwege het tv produkt want ik, kan maar 10 minuten live pauzeren en hij verspringt ook nog eens. En voor de haperende internet verbinding die constant aan af af koppelt. Hier is geen gehoor aangegeven.

De oplossing

Ik wil graag weten wat mijn nieuwe maandelijkse kosten zijn.
Compensatie voor het slechte tv produkt,
Compenstatie voor de slechte internet verbinding.

10 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain Online.nl
  2. Auteur
    koops
    Datum
    Ja
  3. Auteur
    koops
    Datum
    Ik heb nog steeds niks gehoord.
  4. Auteur
    koops
    Datum
    Ondertussen doet de interactieve tv het ook al niet meer. Jullie zouden mij toch pas de 21e oversluiten?
    En ik zit nog steeds te wachten op jullie ,ik ga vast opzoek naar een nieuwe provider.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant ,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op 9 Februari na 2 uur opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  6. Auteur
    koops
    Datum
    kunnen jullie ook donderdag na 2en bellen of anders woensdag avond?

    Gr
    Koops
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.

    Zoals afgesproken zullen wij u op dinsdagavond opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Graag wil ik u opnieuw vragen om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  10. Auteur
    koops
    Datum
    Na meerdere malen er achter aan te zijn geweest is nu het uiteindelijk netjes afgehandeld. Maar daarvoor moet je wel een lange adem hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koops
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen