Opgelost door Online.nl: Klacht wederom niet goed afgehandeld

Hallo,
Ik heb rond de jaarwisseling een klacht in gediend en daarna heb ik contact gehad met een medewerker van jullie. Maar nu hebben jullie maatregelen genomen en de klacht afgehandeld en dus gesloten, terwijl ik met de medewerker had afgesproken dat hij mij weer zou bellen over wat te doen. Ook heb ik gevraagd om compensatie vanwege het tv produkt want ik, kan maar 10 minuten live pauzeren en hij verspringt ook nog eens. En voor de haperende internet verbinding die constant aan af af koppelt. Hier is geen gehoor aangegeven.

Ik wil graag weten wat mijn nieuwe maandelijkse kosten zijn.
Compensatie voor het slechte tv produkt,
Compenstatie voor de slechte internet verbinding.

Beste Klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain Online.nl
    Ja
    koops
    Ik heb nog steeds niks gehoord.
    koops
    Ondertussen doet de interactieve tv het ook al niet meer. Jullie zouden mij toch pas de 21e oversluiten?
    En ik zit nog steeds te wachten op jullie ,ik ga vast opzoek naar een nieuwe provider.
    Beste Klant ,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op 9 Februari na 2 uur opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Natasja van Online.nl
    koops
    kunnen jullie ook donderdag na 2en bellen of anders woensdag avond?

Gr
    Koops
    Beste klant,

Zoals afgesproken zullen wij u op dinsdagavond opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste klant,

Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Beste klant,

Graag wil ik u opnieuw vragen om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

koops
    Na meerdere malen er achter aan te zijn geweest is nu het uiteindelijk netjes afgehandeld. Maar daarvoor moet je wel een lange adem hebben.

koops

Ook een klacht indienen over Online.nl?