Klacht Online.nl: Klachtafhandeling veel te traag

HMH

Op 4 juli jl meld ik dat het sinds enige tijd niet meer mogelijk is om via Online de saldolijn van de ING te gebruiken. Binnen 3 dagen krijg ik een reactie waarin zij een aanname voor een mogelijke oorzaak geven. Na ontkenning mijnerzijds ontvang ik wederom drie dagen later de melding dat Online dit probleem vaker heeft gehoord. Vandaar dat het probleem wordt doorgezet naar de technische dienst. Inmiddels zijn we negen dagen verder en is het akelig stil.

Het wordt inmiddels eentonig want Online blijft bij klachten te langzaam reageren. Hoogst waarschijnlijk komt er nu een reactie dat deze klacht al bij hen bekend is onder nummer #226913!
Kans voor Online; los het eens op!!!

Online.nl
    Beste (naam verwijderd), Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Wij kunnen ons erg goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Om dit samen met u op te lossen heb ik uw dossier doorgezet naar een andere afdeling. Zij nemen binnen 4 uur telefonisch contact met u op. Met vriendelijke groet, Maria van Online.nl
    HMH
    Uit mijn schermnaam (HMH) had afgeleid kunnen worden dat ik GEEN PRIJS STEL om met mijn volledig naam te worden aangesproken. Sterker nog, voor een bedrijf dat zelf alleen voornamen gebruikt om niet traceerbaar te zijn vind ik dit een schandalig manier van doen. BTW, uw collega heeft een boodschap ingesproken. Wordt vervolgd!
    Online.nl
    Beste HMH,

Zoals besproken aan de telefoon kunnen we deze klacht afsluiten.
    en werkt de Saldo lijn weer van de ING

Chris van Online.nl
    HMH
    Blijf het jammer vinden dat er alleen actie wordt ondernomen als de klacht openbaar middels het klachtenkompas wordt gemaakt. Het zou toch de normaalste zaak moeten zijn dat bij invullen van een klachtenformulier er serieus en snel wordt gereageerd. Dit noodzaakt mij, ondanks de positieve uitkomst, toch een negatieve beoordeling te geven.
    Zie mijn reactie.

Ook een klacht indienen over Online.nl?