Klacht Online.nl: Klachtenservice niet per mail bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 71030
Gebruiker
MohKraats
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Bij Online.nl website wekt de schijn dat de Klachtenservice ook per e-mail bereikbaar is.
Helaas komt men via de link die naar een e-mail mogelijkheid zou verwijzen in een pop-up venster waar je eerst een onderwerp moet selecteren.
Bij alle onderwerpen die ik geprobeerd heb krijg ik de melding dat het helaas niet mogelijk is om over dat betreffende onderwerp per e-mail te communiceren.
Ik wordt constant naar het 0900 telefoonnummer verwezen...

Waarom ???

Ik vind het prima als Online de tijd neemt om een goede oplossing te vinden.
Als het een of twee dagen duurt voor ik een antwoord krijg kan ik daar, afhankelijk van het probleem ook goed mee leven.
Het scheelt mij belkosten en geeft Online tijd om de afhandeling naar eigen tijd in te plannen.
Zou toch voor beide partijen beter moeten kunnen zijn.

Gewenste oplossing

E-mail mogelijkheid om klachten te melden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat er een problem ticket openstaat. De reactie op klachtkompas is toegevoegd aan dat dossier. Graag deze case sluiten op klachtenkompas.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    MohKraats
    Datum
    Dit is geen antwoord op het gestelde probleem.
    En ja er staat reeds een ticket open voor mij.
    Maar dat is een ander probleem.
    Ik heb meer als 1 probleem.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Na aanleiding van ons contact op 12 augustus 2014, verzoeken wij u vriendelijk deze zaak te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  4. Auteur
    MohKraats
    Datum
    Ik heb contact gehad met Online over een heel andere klacht.
    zoals reeds eerder door mij hier gemeld
    Deze klacht is niet aan bod gekomen.
    Het zou helpen als Online zich iets meer tijd gunt om de klacht ook te lezen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen