Klacht Online.nl: Klachtenservice niet per mail bereikbaar
Details
Klacht
Bij Online.nl website wekt de schijn dat de Klachtenservice ook per e-mail bereikbaar is.Helaas komt men via de link die naar een e-mail mogelijkheid zou verwijzen in een pop-up venster waar je eerst een onderwerp moet selecteren.
Bij alle onderwerpen die ik geprobeerd heb krijg ik de melding dat het helaas niet mogelijk is om over dat betreffende onderwerp per e-mail te communiceren.
Ik wordt constant naar het 0900 telefoonnummer verwezen...
Waarom ???
Ik vind het prima als Online de tijd neemt om een goede oplossing te vinden.
Als het een of twee dagen duurt voor ik een antwoord krijg kan ik daar, afhankelijk van het probleem ook goed mee leven.
Het scheelt mij belkosten en geeft Online tijd om de afhandeling naar eigen tijd in te plannen.
Zou toch voor beide partijen beter moeten kunnen zijn.
Gewenste oplossing
E-mail mogelijkheid om klachten te melden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.