Opgelost door Online.nl: Klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89907
Gebruiker
Cagloo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb meerder keren gebeld naar online, ze beloven je terug te bellen en ze doen dat niet. Mijn abbonoment hebben ze verhoogd zonder mijn weten. Ik heb al langer tijd een ander email adres. Mijn email adres is vermeld bij de Site en er aan gekoppeld.

Ook heb ik lange tijd een slecht internet verbinding gehad. Hier moest ik heel lang op wachten tot dat de verbinding is hersteld en lang is een paar maanden.

Nu wil ik bij telefoon verbinding opzeggen. Ze beloven het te doen, maar ze sluiten een bundel af. Wordt er helemaal ziek van. Klanten .

De oplossing

Oplossen de problemen die hier boven staan.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Cagloo,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Cagloo,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Cagloo
    Datum
    Hopen dat nu alles goed is bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cagloo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?