Opgelost door Online.nl: Klantenservice niet bereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 187237
Gebruiker
Mullie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Door de overgang op een nieuw netwerk hadden we geen internet. De eerste dag was de klantenservice niet bereikbaar. De dagen erna verschillende keren contact gehad met de klantenservice. De wachtijd varieerde van 15 tot 30 minuten. Erg lang. Inmiddels vijf dagen zonder internet. Monteur wordt komende dagen gestuurd. Hopelijk is het probleem dan opgelost. Anders weer bellen . Hopelijk met een kortere wachttijd

De oplossing

Dat er beter en sneller een verband wordt gelegd tussen het aanbieden van een nieuwe dienst en het ontstaan van een probleem bij de klant. Probleem werd nu bij de klant gelegd en dat voelt niet goed. En daarbij als bedrijf ook nog eens slecht bereikbaar.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mullie,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Martijn van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mullie,

    Zojuist hebben we contact gehad en hierin afgesproken dat we morgen opnieuw gaan bellen om na te gaan of er contact is geweest over de monteur.

    Metvriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  3. Auteur
    Mullie
    Datum
    De afspraak met de monteur is gemaakt voor morgen. Er is snel en correct gereageerd op de klacht. Hopelijk morgen weer internet.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mullie,

    Ik heb u zonet gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Uw modem komt in ons systeem online. We gaan er daarom van uit dat uw verbinding weer hersteld is.

    Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  5. Auteur
    Mullie
    Datum
    Correct en snel actie ondernomen. Probleem is verholpen. Telefonisch contact met medewerker online als prettig ervaren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mullie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen