Opgelost door Online.nl: Klantenservice niet bereikbaar

Mullie

Door de overgang op een nieuw netwerk hadden we geen internet. De eerste dag was de klantenservice niet bereikbaar. De dagen erna verschillende keren contact gehad met de klantenservice. De wachtijd varieerde van 15 tot 30 minuten. Erg lang. Inmiddels vijf dagen zonder internet. Monteur wordt komende dagen gestuurd. Hopelijk is het probleem dan opgelost. Anders weer bellen . Hopelijk met een kortere wachttijd

Dat er beter en sneller een verband wordt gelegd tussen het aanbieden van een nieuwe dienst en het ontstaan van een probleem bij de klant. Probleem werd nu bij de klant gelegd en dat voelt niet goed. En daarbij als bedrijf ook nog eens slecht bereikbaar.

Beste Mullie,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Martijn van Online.nl
    Beste Mullie,

Zojuist hebben we contact gehad en hierin afgesproken dat we morgen opnieuw gaan bellen om na te gaan of er contact is geweest over de monteur.

Metvriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
    Mullie
    De afspraak met de monteur is gemaakt voor morgen. Er is snel en correct gereageerd op de klacht. Hopelijk morgen weer internet.
    Beste Mullie,

Ik heb u zonet gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Uw modem komt in ons systeem online. We gaan er daarom van uit dat uw verbinding weer hersteld is.

Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit graag van u.

Sachin van Online.nl
    Mullie
    Correct en snel actie ondernomen. Probleem is verholpen. Telefonisch contact met medewerker online als prettig ervaren.

Mullie

Ook een klacht indienen over Online.nl?