Opgelost door Online.nl: Klantenservice niet bereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76279
Gebruiker
AMSL
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Ik heb online.nl 6x proberen te bereiken, maar na een half uur tot een uur wachten had ik nog steeds geen klantenservice aan de lijn. Ik wil graag hulp bij het installeren van de router, want na het aansluiten is er nog steeds geen wifi verbinding. Via jullie website is er ook geen mogelijk om op een andere mogelijkheid met jullie contact te leggen, wat ik erg slechts vind! Ik hoop dat ik via deze weg wel eindelijk geholpen kan worden.

De oplossing

Contact opnemen met mij...

11 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben vandaag contact net u opgenomen om u klacht dooor te spreken. U heeft aangegeven op een later tijdstip opnieuw contact te willen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Een van onze medewerker heeft gisteren contact met u opgenomen. Uw klacht wordt nader onderzocht. Zodra er meer informatie beschikbaar is, nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  3. Auteur
    AMSL
    Datum
    Ik ben vandaag vriendelijk te woord gestaan na zelf wederom de klantenservice te hebben gebeld. Nu moet ik een week wachten totdat de verbinding vanuit KPN wordt gemaakt, terwijl mijn abonnee al vanaf 1 september is ingegaan. Ik zit dus als 19 dagen zonder tv, internet en telefoon. Dit is mij nog nooit eerder overkomen bij een andere provider en ben dan ook ronduit niet tevreden. Ik hoop dat er een snellere oplossing is...
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. helaas is dit niet gelukt. Wij hebben uw voicemail ingesproken. Wanneer alles werkt vragen wij u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Onze medewerkers hebben op 26 september geen mogelijkheid gehad om u in de avonduren te contacteren wegens grote drukte.
    Onze excuses hiervoor. Wij zullen u vanavond tussen 18:00 en 21:00 opnieuw contacteren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Een van onze medewerkers heeft op 29-09-2014 in de avond contact met u opgenomen en heeft een voicemailbericht voor u achtergelaten. Wij vernemen uw reactie graag langs deze weg. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben vanmorgen contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben u een email gestuurd. Graag vernemen wij uw reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben vanmorgen contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zien dat uw klacht is opgelost. Wij nemen ter controle nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben vanmorgen contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zien dat uw klacht is opgelost. Wij nemen ter controle nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben vanmiddag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zien dat uw klacht is opgelost. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  11. Auteur
    AMSL
    Datum
    Na de klacht snel geholpen en het probleem is opgelost. Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMSL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen