Opgelost door Online.nl: Klantenservice niet bereikbaar

AMSL

Ik heb online.nl 6x proberen te bereiken, maar na een half uur tot een uur wachten had ik nog steeds geen klantenservice aan de lijn. Ik wil graag hulp bij het installeren van de router, want na het aansluiten is er nog steeds geen wifi verbinding. Via jullie website is er ook geen mogelijk om op een andere mogelijkheid met jullie contact te leggen, wat ik erg slechts vind! Ik hoop dat ik via deze weg wel eindelijk geholpen kan worden.

Contact opnemen met mij...

Online.nl
    Geachte,Wij hebben vandaag contact net u opgenomen om u klacht dooor te spreken. U heeft aangegeven op een later tijdstip opnieuw contact te willen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Online.nl
    Geachte,Een van onze medewerker heeft gisteren contact met u opgenomen. Uw klacht wordt nader onderzocht. Zodra er meer informatie beschikbaar is, nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    AMSL
    Ik ben vandaag vriendelijk te woord gestaan na zelf wederom de klantenservice te hebben gebeld. Nu moet ik een week wachten totdat de verbinding vanuit KPN wordt gemaakt, terwijl mijn abonnee al vanaf 1 september is ingegaan. Ik zit dus als 19 dagen zonder tv, internet en telefoon. Dit is mij nog nooit eerder overkomen bij een andere provider en ben dan ook ronduit niet tevreden. Ik hoop dat er een snellere oplossing is...
    Geachte,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. helaas is dit niet gelukt. Wij hebben uw voicemail ingesproken. Wanneer alles werkt vragen wij u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte,
    Onze medewerkers hebben op 26 september geen mogelijkheid gehad om u in de avonduren te contacteren wegens grote drukte.
    Onze excuses hiervoor. Wij zullen u vanavond tussen 18:00 en 21:00 opnieuw contacteren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte,
    Een van onze medewerkers heeft op 29-09-2014 in de avond contact met u opgenomen en heeft een voicemailbericht voor u achtergelaten. Wij vernemen uw reactie graag langs deze weg. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte,
    Wij hebben vanmorgen contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben u een email gestuurd. Graag vernemen wij uw reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte,
    Wij hebben vanmorgen contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zien dat uw klacht is opgelost. Wij nemen ter controle nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte,
    Wij hebben vanmiddag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zien dat uw klacht is opgelost. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    AMSL
    Na de klacht snel geholpen en het probleem is opgelost. Bedankt!

AMSL

Ook een klacht indienen over Online.nl?