Klacht Online.nl: KLANTENSERVICE ONBEREIKBAAR!

bianca

Afgelopen vrijdag 5 september mijn modem binnen gehad voor het internet. Zou die dag ook internet hebben stond er, Maar tot vandaag nog steeds niks ,dus gister al 2 KEER een UUR proberen te bellen naar klantenservice niemand aan de lijn!!!!Alleen een uur lang een muziekje. Vandaag 1,5 uur aan 1 stuk aan de lijn gehangen nog niemand werkelijk niet te geloven . Weet niet waar ik me klacht nog meer neer kan leggen maar heb dus GEEN internet en kan niemand bereiken! Dus hoop dat hier van online iemand reageert!

Contact met mij ,en internet in werking of in ieder geval helpen met het probleem.

Online.nl
    Geachte,
    Helaas kan ik uw abonnement niet terugvinden op de door u ingevulde klantgegevens. Heeft u een klantnummer voor mij zodat ik u klacht kan opnemen?
    Klantenservice Online.nl (NV)
    bianca
    Mijn klantnummer is 87088081,ben nu al zo ontevreden heb niet eens internet.Maar heb al 4 dagen proberen te bellen met de klantenservice werkelijk onbereikbaar zelf na 1,5 uur aan de lijn gehangen te hebben .Echt om moedeloos van te worden.Wil het liefst dat ze alles weer op komen halen.
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben vandaag geprobeerd contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben een KPN monteur opdracht gegeven contact met u op te nemen. Het is belangrijk dat u vandaag en morgen tijdens kantooruren bereikbaar bent! Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?