Opgelost door Online.nl: klantenservice onbereikbaar

# 191361
haantje1984

gisteren na 8 keer bellen een dame aan de lijn gehad die mijn internetaansluiting opnieuw zou activeren . zou na een kwartier weer werken. Helaas nog steeds geen internet. gisteren de hele middag en vandaag vanaf 9 uur tevergeefs de klantenservice proberen te bereiken. 40 euro belgeld armer en nog steeds niemand gesproken!

aub zsm contact met mij op te nemen . graag telefonisch voor een snelle afhandeling. Geen behoefte aan mailcontact daar mijn internet niet werkt.

Beste haantje1984,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Zoals zojuist telefonisch besproken hebben we de blokkade er af gehaald. Internet werkt nu weer, echter kunnen er nog wel verstoringen optreden vanwege een storing in de omgeving Rotterdam op dit moment. Wij zullen in de loop van de komende week contact met u opnemen om te kijken of alles tegen die tijd weer werkt zoals het hoort.

Luuk van Online.nl
    haantje1984
    fijn Luuk dat het zo snel geregeld is! internet werkt ( sommige dingen wat traag door de storing ) verder prima. groeten!
    Beste haantje1984,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Dag Chris,
    Ik heb gezien dat jullie gebeld hebben hrlaas was ik net te laat en kon ik op dat nr niet terug bellen. Ondertussen al weer 2 dagen constant de klantenservice proberen te bereiken en zoals de vorige keer gewoon compleet onbereikbaar. Ik denk dat ik totaal zeker voor 60 euro beltegoed heb verspild. Het internet heeft een aantal dagen redelijk gewerkt maar nu al een aantal dagen valt het internet constant weg .
    haantje1984
    je kunt bijna niets doen omdat de verbinding de hele tijd word verbroken. Heel erg vervelend dit. Heb twee jaar geen enkel probleem met online.nl gehad maar nu niets anders dan.. en heeft me ook nog eens een flinke duit aan belkosten opgeleverd. Ik hoop dat het zo snel mogelijk word opgelost en enige compensatie voor de gemaakte kosten zou ook niet misplaatst zijn. Hoop snel van jullie te horen . Groetjes.
    Beste haantje1984,

Wij hebben nogmaals geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Uw telefoon was op dat moment niet bereikbaar. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het nogmaals.

Beste haantje1984,

Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.

Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

haantje1984
    Prima afgehandeld. Bedankt online.nl alles werkt weer naar behoren en erg vriendelijk geholpen. Groetjes!

haantje1984

Ook een klacht indienen over Online.nl?