Opgelost door Online.nl: Klantenservice slecht bereikbaar, daardoor later opgezegd.

Pberg

2 weken geleden heb ik geprobeerd mijn internet en tv bij online.nl op te zeggen. Op de website staat niet duidelijk aangegeven wat de procedure is, dus nadat de telefoon geen gehoor gaf heb ik het klantformulier ingevuld met mijn verzoek, en een terugbelverzoek. Dat is er helaas nooit gekomen, laat staan een bevestigingsmail dat het formulier ontvangen is. Afgelopen week het zelfde verhaal, na een minuut of 10 wachten simpelweg doorgeschakeld naar het hoofdmenu, wederom een formulier ingevuld met terugbelverzoek. Zojuist eindelijk de klantenservice gesproken en op kunnen zeggen. Helaas kon, of wil, men niks betekenen om de einddatum van het abonnement naar voren te halen. Nu betaal ik door hun onbereikbaarheid een maand voor niks.

Een tegemoetkoming in de opzegtermijn.

Geachte heer/mevrouw Pberg,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht en volgende week zal een medewerker van de klachtenafdeling contact met u opnemen.

Pberg
    Hartelijk dank voor uw reactie, ik heb uw mail ontvangen en zie het telefonisch contact met uw klachtenafdeling met belangstelling tegemoet!
    Geachte heer/mevrouw Pberg,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Geachte heer/mevrouw Pberg,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals besproken ontvangt u maandag een mail van ons met de verdere afhandeling.

Geachte heer Pberg,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Pberg
    Het is fijn dat wat in eerste instantie niet door de klantenservice niet lukte nu toch is opgelost. Het is dan wel jammer dat daar een extern publiek medium voor nodig is. De klachtenafhandeling was echter prima, ook de manier en frequentie van terugkoppeling was naar wens. Mijn tip: doe dit op voorhand en voorkom dit soort onwenselijke trammelant om administratieve nonsense :-)

Pberg

Ook een klacht indienen over Online.nl?