Klacht Online.nl: Klantenservice van Online is niet te bereiken

Jan

Ik heb een abonnement afgesloten bij Online maar ik hoor maar niks. Ze hebben wel mijn kabelabonnement al opgezegd. Ik probeer nu al 3 dagen de klantenservice te bereiken maar dit lukt niet. Zeer lang naar zeer vervelende muzak luisteren ben ik nu meer dan zat. Ik begrijp trouwens niet dat een internetbedrijf alleen maar via de telefoon of via de post (welkom in de 21e eeuw) te bereiken is. Ik zie nu ook bij andere klachten dat het internet instabiel is. Ik ga het morgen nog een keer proberen en als het dan niet lukt dan ga ik maar naar een ander internetbedrijf. Je zal zien dat de rekening straks keurig op de mat ligt.

Ik wil graag per direct teruggebeld worden zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Geachte,
    Helaas kan ik uw abonnement niet terugvinden op de door u ingevulde klantgegevens. Heeft u al een klantnummer gekregen?
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Jan
    Geachte,Ik heb nog helemaal niks gekregen. Ik denk dus dat mijn inschrijving dus niet goed is gegaan. De vele negatieve reacties hier over de kwaliteit van de internetverbinding en de slechte bereikbaarheid van de klantenservice heeft mij doen besluiten van een abonnement af te zien.
    Geachte klant,
    Vervelend om te horen dat niet gelopen is zoals u hoopte. Wij hebben gekeken en u staat op dit moment niet in ons systeem geregistreerd. Wij willen wel even aangeven dat alles wat u op klachtenkompas ziet aan klachten is maar een aantal procent van onze volledige klantenkring, en klachtenkompas is voor klachten daarom ziet u alleen maar het negatieve en niet het positieve. Aangezien er geen aanvraag te vinden is en u dus ook af wil zien van Online, verzoek ik u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen op klachtenkompas.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Jan
    Oh ik sluit deze klacht nog helemaal niet af. Jullie hebben mij op geen enkele manier geholpen. Omdat jullie er een puinzooi van maken en geen service naar jullie leveren sta ik niet bij jullie in het systeem maar jullie hebben wel mijn vorige internet abonnement al afgesloten. Ik zit dus straks zonder internet en kan thuis alles op 3G gaan zitten doen. Betalen jullie dat voor mij? Zeer waarschijnlijk niet. Wat een slecht bedrijf.
    Geachte,
    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Wij zullen het spoedig nogmaals proberen om u te informeren.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Jan
    Online heeft het op zich netjes afgehandeld door mijn vorige provider te vragen het internet nog aan te houden. Toch een negatieve beoordeling omdat hun klantenservice slecht op orde is.

Jan

Ook een klacht indienen over Online.nl?