Opgelost door Online.nl: Klantenservice verbreekt al 4x de verbinding en de internter storing is al 4 uur bezig

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 566098
Gebruiker
Jorn Hoogesteijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Internetstoringen blijven terugkomen, op dinsdag 16 novemeber is het internet down voor meer dan 4 uur en nog altijd duurt de klacht voort. De Klantenservice neemt de telefoonop maar verbreekt de verbinding na ruim 35 min. Dit is inmiddels 4x gebeurd en ik zit dus al ruim 2 uur in de wacht. Bellen kost ook nog een 0,55 cent per minuut, dus schandalige service vandaag. Ik wil mijn telefoonkosten terugbetaald hebben en de maandelijkse abonnementskosten. ONLINE.NL heeft echt geen geen service..

De oplossing

Monteur langs laten komen asap en terugbetalen van de telefoonkosten van 16 november 2021 (ruim 3 uur in de wacht) en mijn maandelijske internet kosten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jorn Hoogesteijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Redelijke oplossing geboden en in ieder geval persoonlijk contact gehad wat de afgelopen periode niet het geval was.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen