Opgelost door Online.nl: klantonvriendelijkheid

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93469
Gebruiker
Jan H
Datum
2 reacties

Details

De klacht

5 januari heb ik een alles in een pakket besteld met interactieve tv. Per mail kreeg ik gisteren de melding dat het per dan inging, maar ik heb nog geen modem en recorder ontvangen. Zojuist ging ik bellen; ik kreeg snel een meisje aan de lijn die me snel doorverbond en de jongen die ook snel aan de lijn kwam zei: oh, dan zit u op de verkeerde lijn, ik verbind u door en vervolgens heb ik ruim 20 minuten zitten wachten als 'eerstwachtende' en naar vreselijke waarschijnlijk als muziek bedoelde toontjes zitten luisteren. langer hield ik het niet meer vol. ik heb nog een keer opnieuw gebeld en werd weer eerstwachtende en .... wachtte. ik heb nu per mail gevraagd me terug te bellen. wat vind ik dit een irritante, perspectiefloze klantonvriendelijkheid, temneer daar je niet gewoon een mail met je vraag kan sturen:Online bepaalt wat jij mag typen en wat je moét vragen na ellenlange wachttijden.

De oplossing

ik zou graag willen dat de klantenservice écht vriendelijk gemaakt wordt

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jan H,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Jan H
    Datum
    ik ben inderdaad gebeld door de klantenservice, vriendelijk tewoord gestaan en heb vandaag (23 jan) de apparatuur ontvangen. ik kon zelf ook veel sneller doordringen tot klantenservice (voor mijn gevoel ineens en voor het eerst). tot zover ben ik dus tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan H
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen