Online heeft voor een paar weken geleden beloofd om een probleem op te lossen, en dit is tot op heden niet gebeurd, er worden beloftes gemaakt die niet worden nageleefd.
De oplossing
Per direct het beloofde afspraak na te komen.
4 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte consument, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen. Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken? Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
consument
Datum
In afwachting van de afhandeling verblijf ik, zoals wij hebben afgesproken.
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte consument, Wij hebben telefonisch aan u bevestigd dat de gemaakte afspraken worden nagekomen. Wij verzoeken u vriendelijk de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (NH)
Auteur
consument
Datum
Geachte heer/mevrouw,In goed vertrouwen zie ik de afgesproken afhandeling tegemoet.Met vriendelijke groet,Consument
Uiteindelijke oplossing
Auteur
consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.