Opgelost door Online.nl: Komen afspraken niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82863
Gebruiker
consument
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Online heeft voor een paar weken geleden beloofd om een probleem op te lossen, en dit is tot op heden niet gebeurd, er worden beloftes gemaakt die niet worden nageleefd.

De oplossing

Per direct het beloofde afspraak na te komen.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte consument,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    consument
    Datum
    In afwachting van de afhandeling verblijf ik, zoals wij hebben afgesproken.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte consument,
    Wij hebben telefonisch aan u bevestigd dat de gemaakte afspraken worden nagekomen. Wij verzoeken u vriendelijk de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  4. Auteur
    consument
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,In goed vertrouwen zie ik de afgesproken afhandeling tegemoet.Met vriendelijke groet,Consument

Uiteindelijke oplossing

Auteur
consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen