Opgelost door Online.nl: Komen afspraken niet na

Twinkel1

We hebben nog recht op een compensatie vergoeding, ons is al 4 keer toegezegd dat het zou worden uitgekeerd.
Wij hebben 2 weken geleden netjes modems terug gestuurd, hebben zij ontvangen is ons gemeld, maar nog steeds geen geld ontvangen. Dit ondanks dat ze hebben toegezegd dat het er deze week zou zijn.

Per direct uitbetaling geld! Geen smoesjes meer.

Online.nl
    We hebben deze informatie aan uw lopende dossier toegevoegd.

Uw contactpersoon zal binnenkort contact met u opnemen, om zo tot een passende oplossing te komen.

Anna van Online.nl
    Twinkel1
    Graag zsm op het opgegeven telefoonnummer. Dat wijkt dus af van telefoonnummer bij jullie gegevens maar is al vaak aangegeven welke nummer jullie moeten bellen.
    Wacht het vandaag af.

Groet
    Twinkel1
    Zojuist contact gehad met Vincent van online. Hij geeft wederom tegenstrijdige berichten op datgene wat via mail zwart op wit is toegezegd en wat Luc 2 weken geleden heeft toegezegd. Namelijk dat na ontvangst modem op 12.aug jl door online, binnen 2 wkn tot uitbetaling word overgegaan. Nu zegt vincent weer 6-8weken.
    Online rekt nu al vanaf mei jl. En ze vinden het gek dat klantenservice zulke lange wachttijden heeft.

Doe wat je beloofd! En dmv email is bevestigd.
    Online.nl
    Beste Twinkel1,

We hebben voor u opnieuw het systeem nagekeken en zien dat onze administratie de betaling heeft verwerkt in week 35.
    Ik stel voor om samen in de gaten te houden of de betaling daadwerkelijk is uitbetaald. Zoals u weet kan dit enkele weken in beslag nemen. We gaan er van uit dat u uiterlijk in week 41 het bedrag op uw rekening heeft staan.

Sachin van Online.nl
    Geld retour gekregen.
    Vlotter afhandeling moet beslist, betere dienstverlening en afspraken nakomen.