Klacht Online.nl: Komt afspraak refund niet na en geeft ontwijkende antwoorden

Klachtnummer
# 255310
Gebruiker
Heel erg boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mevrouw van 88 jaar betaalt een bedrag van € 308,50. Onterecht. Op 20 februari 2017 toezegging dat bedrag binnen 1 tot 2 weken wordt geretourneerd. Op 2 maart gebeld want geen bedrag retour. Online.nl meldt dat vanaf 2 maart het 1 tot 2 weken duurt alvorens refund plaatsvindt. Men werkt met 'lijsten' en 'procedures'. Dit is niet conform afspraak van 20 februari. M.a.w., het duurt 4 weken alvorens het bedrag (mogelijk) retour komt.

De oplossing

Conform afspraak binnen 14 dagen vanaf 20 februari refund van het bedrag

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heel erg boos,

    U heeft zojuist mijn collega gesproken. Hij zal de creditatie in orde maken. Daarnaast zal ik uw dossier bijhouden, om te kijken of alles goed verloopt.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    Sophie van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?