Opgelost door Online.nl: Korting niet ontvangen en dubbele maandlasten door fout van online.nl

sad Opgelost
Y77

Dwaalspoor Online.nl.
Ik heb in juli een 2 jarig abonnement met bellen en internet afgesloten via hun overstapservice. Een onderdeel van de aanbieding was oa dat ik €5,- per maand korting zou krijgen op mijn canaldigitaal abonnement. Alle gegevens zijn doorgegeven maar op papier geen bevestiging ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld met zeer lange wachtijden en gemaild om het bevestigd te krijgen dat alle gegevens correct verwerkt waren.
Na een paar maanden bleek mijn kpn abo nog gewoon actief te zijn en want het was niet door online.nl opgezegd. Gevolg dubbele kosten. Na zeer veel moeizame telefoontjes en lange wachttijden werd me bevestigd dat ik alle kosten + de korting retour zou krijgen. Ik ben nu vanaf oktober emails aan het sturen waar NOOIT op gereageerd wordt. Vandaag maar weer gebeld nu met medewerker Conner aan de telefoon gezeten, die kon ook al NIETS betekenen behalve een deeltje van de emails door te sturen naar de financieel afdeling terwijl Conner zelf van de financieel afdeling was. Hij gaf aan niet bekend te zijn met een korting van canaldgitaal en dat ze zelfs niets daarmee te maken hebben. Overgrote deel van mijn emails ontbreekt nu en ik moet maar bewijzen dat die korting mij aangeboden is.
Ik zink nu weg in een dwaalspoor van deze oneerlijke organisatie die het werkelijk niet interesseert of de klant tevreden is of dat de gemaakte afspraken nagekomen wordt.
Bijlagen publiek maken

Teveel betaalde abonnements geld retour + beloofde korting van €5,- per maand op terug werkendekracht retour

Online.nl
    Beste meneer Verheijen,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt en hebben we uw voicemail ingesproken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

Frederike van Online.nl

Y77
Ik krijg een tegoed bij canaldigitaal. Kosten met online zijn inmiddels verekend.

Ook een klacht indienen over Online.nl?