Klacht Online.nl: kosteloos contract beeindigen

Klachtnummer
# 195174
Gebruiker
veskici
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb meerdere keren geprobeerd contact te nemen met online om mijn contract op te zeggen, omdat online niet te diensten levert waarvoor ik betaal. Sinds oktober heb ik nauwelijks/ geen internet. Op allerlei manieren contact gezocht ( mail, post ), maar helaas heb ik tot heden geen reactie kunnen ontvangen. Ik heb mail ontvangen dat het erg druk is bij klantenservice en dat we geduld moeten hebben totdat het probleem opgelost is. Hierbij wil ik graag mijn contract kosteloos ontbinden, omdat ik maanden zonder internet mijn werk niet kan doen.

De oplossing

kosteloos contract opzeggen met shriftelijke bevestiging.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste volkan eskici,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Daarbij heb ik uw voicemail ingesproken. Tevens heb ik u een email gestuurd. Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl
  2. Auteur
    veskici
    Datum
    Bedankt voor uw snelle reactie. U heeft aangegeven dat ik mijn contract niet kan opzeggen, omdat ik mijn snelheid heeft gewijzigd en dat het op 15-11-2016 word geleverd. Mijn vraag is dan krijg ik morgen weer goede snelheidverbinding of blijft het nog steeds hetzelfde verbinding vanwege het storing dat jullie hebben, als dat zo is dan wil ik alsnog mijn contract beeindigen.

    gr.

    volkan eskici
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Volkan Eskici,

    Zojuist hebben we naar aanleiding van uw klacht telefonisch contact gehad. We hebben geconstateerd dat de klachten met betrekking tot de internet snelheid verholpen zijn. Ook zijn we voor de periode dat u geen of verminderd gebruikt heeft kunnen maken van onze diensten een compensatie overeen gekomen.

    We vertrouwen er op dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Perry van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen