Opgelost door Online.nl: kosteloos contract ontbinden ivm slecht internet en telefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38222
Gebruiker
smitvolharding
Datum
7 reacties

Details

De klacht

In maart heb ik via klachtenkompas mijn ergernis uitgesproken over het trage internet van Online en het slechte klantcontact. Hierop heb ik een reactie gehad van Online dat er een nieuw modem werd gestuurd, als dit niet het probleem zou oplossen dan mocht het contract kosteloos opgezegd worden. Sinds het nieuwe modem hebben wij nog steeds slecht internet maar de grootste klacht is de telefonie. Tijdens de telefoongesprekken valt de verbinding weg en kunnen ze ons niet meer horen of vallen er woorden weg. Al regelmatig hierover contact gehad met online klantenservice ook vandaag weer. Aangegeven dat ik van het contract af wil en dat ik daar ook al toestemming voor heb gekregen bij mijn vorige klacht. Door mevrouw Rianne Dijkstra een klantenservicemedewerker werd mij gemeld dat dit niet kon en van haar coach Juni mocht ze mij niet doorverbinden met de afdeling klachten en ook de coach wou mij niet te woord staan. Ikheb het helemaal gehad met online en wil zo snel mogelijk over naar een andere provider. Ik wil dat online zich aan de afspraak houdt!!!! !!

De oplossing

Ontbinden contract zoals beloofd viaklachtenkompas.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Smit-Holkema,
    We hebben inderdaad afgesproken dat uw contact ontbinden mocht worden bij slecht werkend internet.
    Wilt u dat wij uw contract per een bepaalde datum opzeggen of wilt u liever overstappen?
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    smitvolharding
    Datum
    Beste online,
    Bedankt voor de snelle reactie. Wij willen graag dat u per 1 november het contract beëindigd. De overstap naar een andere provider regelen wij zelf.Met vriendelijke groet,
    Minka Smit-Holkema
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Smit-Holkema,
    1 November staat uw opzegging momenteel gepland. U ontvangt hier een bevestiging van.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  4. Auteur
    smitvolharding
    Datum
    Beste online,
    Dat is prima. Ik sluit de klacht nog niet dat doe ik pas als de beëindiging van het contract definitief is.Met vriendelijke groet,Minka Smit-Holkema
  5. Auteur
    smitvolharding
    Datum
    Beste online,
    Ik heb vanmiddag de mail ontvangen met de bevestiging beeindiging contract per 1-11-2013 met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. Houd dat in dat wij nog een maand extra moeten betalen terwijl wij dan geen gebruik meer maken van Online. Het contract zou kosteloos ontbonden worden dus ook geen extra kosten meer voor i.v.m. opzegtermijn. Ik wacht uw reactie af.Met vriendelijke groet,
    Minka Smit-Holkema
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Smit-Holkema,
    De datum van 1 november is leidend. U betaald na deze datum geen kosten meer.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  7. Auteur
    smitvolharding
    Datum
    Klacht goed afgehandeld alleen jammer dat het via klachtenkompas moest. Het zou heel fijn zijn dat bij zulke klachten de medewerkers van de klantenservice meer kunnen doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
smitvolharding
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen