Opgelost door Online.nl: Kosteloos opzeggen wordt niet geaccepteerd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 280531
Gebruiker
dinootje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 26-09-2017 ontving ik een email van online.nl betreft een wijziging van mijn zenderpakket. Ik kon, als ik het hier niet mee eens was, kosteloos opzeggen. Ik was het hier niet mee eens want ik ben nu eenmaal geen voetbalfan. Dus wat moet ik met Fox Eredivisie. Op 13-10-2017 ben ik overgestapt naar een andere provider. Krijg keurig netjes van beide providers op 13-10-2017 een mail dat overstap is geaccepteerd. Tot mijn stomme verbazing krijg ik op 30-10-2017 een mail van online.nl dat mijn contract tot 28-02-2019 loopt en dat de bijbehorende kosten daarvan nog doorberekend gaan worden en of ik de nieuwe provider om uitstel wil vragen.(2 weken bedenktijd zijn inmiddels verstreken). Heb hier van de week, op aanraden consumentenbond, 2 maal een klacht neergelegd bij Online maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.

De oplossing

Opzegging accepteren zonder bijbehorende kosten volgens de mail d.d. 26-09-2017

1 reactie

  1. Auteur
    dinootje
    Datum

    Beste Martijn,

    Bedankt voor de reactie en de oplossing.

    M.vr.gr. mevrouw van den Berg

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dinootje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opzegging zonder de door hun gestelde kosten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen