Opgelost door Online.nl: Kosten voor de klantenservice

Beste Online,

Helaas hebben jullie niet gereageerd op mijn brief verstuurd op 10 feb j.l.
Ik heb 42 minuten in de wacht gezeten voor een medewerker, maar helaas was dit onvoldoende tijd. Dus zonder mijn vraag te kunnen stellen opgehangen. Wel mocht ik een rekening van €20 euro ontvangen voor deze prachtige wachttijd. Hierdoor is €19,50 onterecht in rekening gebracht. Deze gelden wil ik retour. Ik heb gecontroleerd of deze kosten in rekening zijn gebracht omdat ik over mijn 'bundel' heen zou zijn. Maar dit is niet het geval. Ook zijn er nog enkele overige gesprekken in de opvolgende dagen, al deze gesprekken zijn foutief in rekening gebracht.

Controle van de administratie. Geld terug storten.

Beste Snoeky,

Bedankt voor uw bericht, wij willen de klacht graag met u bespreken om samen tot een oplossing te komen. Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zullen opnieuw contact met u opnemen in de loop van aankomende week.

Beste Snoeky,

Wij hebben meerdere malen contact gehad en hebben vandaag ook de uitslag van het onderzoek besproken. Nogmaals excuses dat wij u in deze situatie niet verder kunnen helpen en onwijs bedankt voor uw begrip. Ik wil u vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

Beste Snoeky,

Ik zag dat u uw klacht op klachtenkompas nog niet gesloten heeft, ik wil u dan ook nogmaals vragen of u de klachtenafhandeling wilt beoordelen en uw klacht wilt sluiten.

snoeky
    Online geeft aan dat het probleem niet bij Online ligt.

snoeky

Ook een klacht indienen over Online.nl?