Klacht Online.nl: krijg geen contact online.nl

Klachtnummer
# 74255
Gebruiker
vriend
Datum
6 reacties

Details

De klacht

ik heb half mei een abonnement besteld bij online.nl kreeg een brief dat het 2 juli aangesloten werd maar 8juli kwam hdl met een pakket aan de deur maar zonder monteur heb uren gebeld maar kreeg alleen muziek .heb toen een aan getekende brief gestuurd en gaf ze2 weken de tijd om alles op te lossen had al die tijd geen tv en telefoon .maar heb tot op heden nog niets gehoord mijn vraag is kan ik van online.nl af
hoop dat ik er van af kan zo snel mogelijk

De oplossing

heb al aangegeven dat ik zo snel mogelijk er van af wil

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte vriend,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    vriend
    Datum
    nu krijg ik via concumentenbond eindelijk een bericht van online.nl
    maar ben niet tevreden .heb nog steeds geen goed bereik met de tel
    ben het echt zat
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte vriend,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte vriend,
    Zoals zojuist telefonisch besproken zijn we samen tot een oplossing gekomen. Wij zullen u daarom ook nog een bevestiging toesturen. Als u akkoord bent met deze oplossing dan verzoek ik u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte vriend,
    Zoals zojuist telefonisch besproken zijn we samen tot een oplossing gekomen. Wij zullen u daarom ook nog een bevestiging toesturen. Als u akkoord bent met deze oplossing dan verzoek ik u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte vriend,
    Zoals zojuist telefonisch besproken zijn we samen tot een oplossing gekomen. Wij zullen u daarom ook nog een bevestiging toesturen. Als u akkoord bent met deze oplossing dan verzoek ik u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen