Opgelost door Online.nl: Krijg nota's van Online.nl terwijl abonnement was geannuleerd omdat hier geen IS/RA punt is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149974
Gebruiker
Eric
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Online blijft maar pressen om rekeningen te betalen terwijl zij nog nooit aan mij een service hebben geleverd.Modem reeds lang retour gezonden omdat hier een aansluitpunt ontbrak.Dat is door hun eigen monteur geconstateerd.Dat hebben zij zelf ook toegegeven maar ze blijven maar rekeningen sturen.Erg vervelend en klantonvriendelijk bedrijf.Stop met het sturen van facturen voor niet geleverde diensten,

De oplossing

Stoppen met het sturen van facturen i.v.m. annulering.

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Eric,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  3. Auteur
    Eric
    Datum
    Klopt. Net een telefoontje gehad.Men zal het een en ander crediteren en dit zal per mail bevestigd worden.Ik ben benieuwd.
  4. Auteur
    Eric
    Datum
    Klopt. Net een telefoontje gehad.Men zal het een en ander crediteren en dit zal per mail bevestigd worden.Ik ben benieuwd.
  5. Auteur
    Eric
    Datum
    Ik wacht nog steeds op het mailtje waarin wordt bevestigd dat het een en ander gecrediteerd zal worden.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    Eric
    Datum
    Keurig afgehandeld.Afspraken zijn nagekomen. Alles is gecrediteerd en middels een email is dit bevestigd.Ik ben tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eric
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?