Opgelost door Online.nl: Krijg nota's van Online.nl terwijl abonnement was geannuleerd omdat hier geen IS/RA punt is.

Eric

Online blijft maar pressen om rekeningen te betalen terwijl zij nog nooit aan mij een service hebben geleverd.Modem reeds lang retour gezonden omdat hier een aansluitpunt ontbrak.Dat is door hun eigen monteur geconstateerd.Dat hebben zij zelf ook toegegeven maar ze blijven maar rekeningen sturen.Erg vervelend en klantonvriendelijk bedrijf.Stop met het sturen van facturen voor niet geleverde diensten,

Stoppen met het sturen van facturen i.v.m. annulering.

Geachte Eric,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (CS)
    Eric
    Klopt. Net een telefoontje gehad.Men zal het een en ander crediteren en dit zal per mail bevestigd worden.Ik ben benieuwd.
    Eric
    Ik wacht nog steeds op het mailtje waarin wordt bevestigd dat het een en ander gecrediteerd zal worden.
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Carmen
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Carmen
    Eric
    Keurig afgehandeld.Afspraken zijn nagekomen. Alles is gecrediteerd en middels een email is dit bevestigd.Ik ben tevreden.

Eric

Ook een klacht indienen over Online.nl?