Opgelost door Online.nl: Langzaam Internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119210
Gebruiker
KC Ha
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Beste Online.nl,

Sinds kort heb ik een nieuw abonnement gestart bij Online.nl en heb ik wat problemen met dit pakket.

Ten eerste is de internetsnelheid lager dan aangeboden, namelijk 10 Mb/s volgens www.speedtest.net/nl/ wanneer de Interactieve TV uitstaat.

Ten tweede wordt de internetsnelheid extreem verlaagd wanneer de Interactieve TV aanstaat, namelijk van 10 Mb/s naar 4 Mb/s volgens www.speedtest.net/nl/. Hierdoor ondervind ik problemen met het gebruik van internet en tv.

Graag wil ik dat de internetsnelheid verbeterd wordt en dat u zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen om deze problemen op te lossen. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,
K.C. Ha

De oplossing

Mijn eerste gewenste oplossing is dat de internetsnelheid rond de 20 Mb/s is, zodat ik normaal er gebruik van kan maken.

Mijn tweede gewenste oplossing is dat de internetsnelheid rond de 15 Mb/s is wanneer de Interactieve TV aanstaat.

14 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw KC Ha,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Beste Online.nl,

    Reeds heeft mijn contactpersoon contact met mij opgenomen en het bleek echter dat de centrale te ver weg stond van mijn adres. Daardoor werd de maximale internetsnelheid helaas 10 Mb/s. Dus ik ondervind nog steeds problemen met het gebruik van internet en tv.
    Graag zou ik willen weten of ik misschien andere mogelijkheden heb, zoals teruggaan naar mijn oude pakket. Ik hoop spoedig van u te horen.

    Met vriendelijke groet,
    K.C. Ha







  3. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Beste Online.nl,

    Sinds kort heb ik ook vaak problemen met mijn modem. De DSL valt namelijk regelmatig uit. Hoe kan ik dit het best oplossen? Alvast bedankt voor uw hulp. Ik hoop spoedig van u te horen.

    Met vriendelijke groet,
    K.C. Ha
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw KC Ha,

    Zoals besproken in ons telefonisch contact sturen wij u een nieuw modem op. Op het moment dat deze gearriveerd is, zullen we wederom telefonisch contact met u opnemen om te kijken of we nog iets anders voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JSL)
  5. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Beste Online.nl,

    Vorige week maandag is een monteur langs geweest. Hij heeft geconstateerd dat er nog verdere werkzaamheden nodig zijn binnen het KPN netwerk. De werkzaamheden zouden vandaag plaatsvinden.

    Nu heb ik al twee Zyxel-modems ontvangen die opeens uitvallen en zichzelf om de minuut herstarten. Verder werkt de Interactieve TV niet meer. Dit allemaal vindt al een week plaats. Graag zou ik een oplossing willen.

    Met vriendelijke groet,
    K.C. Ha
  6. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Beste Online.nl,

    Laatst hebt u twee keer gebeld en heb ik helaas niet kunnen opnemen. Het spijt me zeer daarvoor. Zou u alstublieft nogmaals contact met mij kunnen opnemen? Ik wil namelijk doorgeven hoe alles tot nu toe gegaan is. Alvast bedankt.

    Met vriendelijk groet,
    K.C. Ha
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Ha,

    Dank voor uw bericht. Op een nader tijdstip neemt een medewerker contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JSL)
  8. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Beste Online.nl,

    Zoals u al weet, heb ik al weken geen Interactieve TV gehad. Ik wil graag even met u praten over dit. Kunt u me alstublieft rond 11:00 bellen? Ik wil graag alles even uitleggen over onze plannen hierover. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    K.C. Ha
  9. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Beste Online.nl,
    Laatst heb ik jullie klantenservice gebeld en we hebben besloten om het abonnement te ontbinden. De medewerker zei dat het binnen 5 dagen gaat gebeuren. Het spijt ons heel erg om jullie te verlaten, maar het lijkt erop dat het waarschijnlijk aan ons adres ligt. Zou ik trouwens mogen weten war ik met het apparatuur moet doen?
    Jullie hebben mij goed geholpen, maar het was wel jammer dat het veel tijd nodig had. Bedankt voor alles en tot ziens!
    Met vriendelijke groet,
    K.C. Ha
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Heer Ha,

    We zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JSL)
  11. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Beste Online.nl,

    Zouden jullie vandaag met mij contact kunnen opnemen tussen 18:30 - 22:00 ? Of morgen tussen 16:45 - 24:00. De reden daarvoor is dat ik het heel erg druk heb deze week. Het spijt me hiervoor. Verder wil ik dit allemaal graag z.s.m. afhandelen, want het duurt voor mij allemaal veel te lang. Alvast bedankt voor jullie hulp.

    Met vriendelijke groet,
    K.C. Ha
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw KC Ha,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken nemen wij morgen wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw KC Ha,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    KC Ha
    Datum
    Helaas is onze abonnement ontbonden, omdat er geen andere mogelijkheid was. Verder is er een creditering gepland. Ik ben heel erg blij dat de klantenservice van Online.nl en Klachtenkompas.nl mij geholpen heeft. Iedereen was vriendelijk tegen elkaar. Alleen duurde het een beetje lang. Maar het is nu opgelost en ik denk dat dit het is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KC Ha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen