Klacht Online.nl: Leveren niet wat is belooft en hebben gelogen. Wil digitenne terug.

Klachtnummer
# 195568
Gebruiker
Starrats
Datum
15 reacties

Details

De klacht

Klantenservice heeft gelogen waardoor ik een nieuw contract moest nemen en nu blijkt dat niet te werken.

Sinds het overstappen na een ander netwerk op 06-09-2016 vaak gebeld om sloom internet.
1 Oktober nieuw contract afgelegd voor 3 in 1 pakket (na leugen van online)
31 Oktober was hij nog steeds niet ingegaan en viel mijn internet en telefoon helemaal weg
50 Euro aan beltegoed verspild bij het in de wacht hangen waarbij ik na iemand te hebben gesproken weer ik de wacht werd gezet alleen hingen ze toen telkens op waardoor ik WEER opnieuw moest bellen.
Mij was gezegd dat mijn contract van 1 oktober niet meer geldig was en dat ik een nieuw contract moest aangaan (het had te lang geduurd tot ik werd aangesloten)
Heb 2 weken niet kunnen bellen met vaste telefoon, mobiel alleen maar in de wacht, word niet opgenomen en niet kunnen internetten.
Gister monteur geweest en internet doet het weer alleen is het trager dan beloofd en interactieve tv doet het niet. Ik ben het zat

De oplossing

Ik wil mijn Digitenne tv terug en de interactieve tv + extra zenders weg hebben.
Internet en bellen wil ik houden.

15 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Starrats,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot opheden nog niet gelukt. Ik heb u een email toegstuurd. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl
  2. Auteur
    Starrats
    Datum
    5 dagen geleden gemaild en nog steeds geen reactie, Ze hebben hem wel gelezen want mijn mobiele telefoon is nu losgekoppeld van mijn vaste telefoonlijn.
  3. Auteur
    Starrats
    Datum
    Online.nl heeft nog steeds niet gereageerd!!!!!!!!!!!!
  4. Auteur
    Starrats
    Datum
    Nog steeds geen reactie en niet te bereiken :'(
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Starrats,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  6. Auteur
    Starrats
    Datum
    Ik ben nog steeds niet terug gebeld
  7. Auteur
    Starrats
    Datum
    nogsteeds niks :(
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Starrats,

    We hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen. Helaas hebben we u nog
    niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het op een later tijdstip nogmaals. Kunt u ons aangeven wanneer u het beste bereikbaar bent.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  9. Auteur
    Starrats
    Datum
    Jullie hebben maar 1 keer gebeld en dat was net en jullie lieten de telefoon maar 15 seconden overgaan, daarnaast bellen jullie naar het verkeerde nummer. Ik heb een week geleden mijn nummer veranderd op mijn online
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Starrats,

    We hebben u nogmaals gebeld en hebben u aan de telefoon gekregen.
    Hierbij hebben we u ook vertelt dat u het " nieuwe telefoonnummer" niet op klachtenkompas.nl heeft staan en u gaf aan dat het toestel niet goed meer is met het telefoonnummer. We bellen u volgende week nogmaals om u een update te geven betreffende uw abonnement en de veranderingen daarvan


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  11. Auteur
    Starrats
    Datum
    ik ben inderdaad gebeld :)

    Graag weer bellen na 18:00 zodat ik thuis ben.
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Starrats,

    Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels hebben de verantwoordelijke afdelingen al opdrachten gekregen.
    Zoals afgesproken nemen we wederom telefonisch contact op voor een controle.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum

    Beste Starrats,

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  14. Auteur
    Starrats
    Datum
    Sinds vanmorgen doet mijn smartcard het niet meer van mijn digitale tv :'(
  15. Auteur
    Starrats
    Datum
    Heb nog steeds geen TV :'(

    Zou graag kerst films willen kijken met kerst :(

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen