Klacht Online.nl: Levering dienst TV; doen niet wat ze zeggen.

Gwen

Reden overstap KPN(70 euro) naar Online.nl(40 euro) is bezuiniging. Mrt 2014; info over Flex tv. Mijn vraag is: is antenne het zelfde systeem als van de KPN? Antw: Nee, dit is beter. Mijn reactie: prima doe maar. Apr 2014: slechte kwaliteit, nieuwe antenne, ook deze levert na verloop van tijd slechte kwaliteit tv. Mei 2014 contact: goede kwaliteit beloofd en dat verwacht ik ook, hoe op te lossen? Over 2á 3 weken O-tv; interactieve tv via de modem. Mijn vraag; kosten? Antw: hiermee bent u 2 á 3 euro per maand voordeliger dan Flex tv. Juni 2014: ontvangst O-tv. Bevestiging gevraagd door medewerker; mijn vraag wat het met de kosten doet. Medewerker geeft aan korting voor mij te regelen(naamgenoot) zodat het bedrag niet veel zal verschillen van Flex tv. Juli 2014: 2 x gebeld met klachten over slechte ontvangst. 25 Juli Monteur belt voor afspr. Aug 9; stilstaand beeld, procedures gevolgd, decoder weigert. Contact aug 10: geen afspr en of tv. Contact 13/8 decoder weigert, 18/8 nieuwe.

Ontbinding overeenkomst.

Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Gwen
    Juni 2014 is mij dus korting beloofd. Dit bleek voor juni en juli te zijn, begin augustus is er 60 euro afgeschreven, 20 euro meer. Nu ik geen tv meer heb, heb ik het bedrag terug laten storten. Eerst maar actie vanuit Online.nl.
    Gwen
    Nu wordt ik door online bestookt met mail en sms dat ik moet zorgen dat de betaling geregeld wordt. Sms of mail beantwoorden kan niet, 08008048 is een verkoop nr, 09009515 bellen voor de derde keer, ik jaag mezelf alleen maar meer op kosten(bezuinigen). Dan plaats mijn reactie in het volgende bericht.
    Gwen
    Binnen drie werkdagen, uiterlijk maandagavond, leest u van mij reactie over de betaling. Acht u het noodzakelijk op de hoogte te zijn van de reden tot latere betaling, verzoek ik u zich te verdiepen in 5 maanden lopende dossier bij online.nl.
    Gwen
    Nog geen telefonisch bericht ontvangen van online.nl.
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben vandaag geprobeerd u te bellen; helaas is dit niet gelukt. Wij zullen het later opnieuw proberen. met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Gwen
    Sinds twee weken een nieuwe decoder in gebruik en elke dag storing. Proberen nu film te kijken, wij ergeren ons dood.
    Ik heb ze nog een kans gegeven, vertrouwen in online.nl is weg.
    Ik wil ontbinding overeenkomst per 1 oktober 2014. Als ik op mijn werk ben kan ik geen telefoon opnemen. Ik wil alles schriftelijk afgehandeld zien. Na voldoen aan mijn wensen maak ik eind september 80 euro over, geen cent meer voor deze waardeloze kwaliteit tv.
    Gwen
    Na ons telefonisch overleg, heb ik een bevestigingsmail van uw ontvangen. Deze mail is niet afgestemd op de telefonische afspraak. Graag ontvang ik een bevestigingsmail met alle genoemde data dezelfde als de eerst genoemde datum. En de datum aan de telefoon besproken. Na ontvangst van de mail kan ik de klacht op afgehandeld zetten. Bij voorbaat dank.
    Geachte,
    Wegens omstandigheden heeft de verwerking van u klacht helaas wat langer geduurd.
    Wij zullen zorgen dat er zo spoedig mogelijk contact met u word opgenomen, zodat we samen tot
    een goede oplossing kunnen komen.
    Met vriendelijke groet
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en de afspraken die met u zijn gemaakt nogmaals bevestigd. Wij vragen u vriendelijk deze klacht af te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Gwen
    Ik accepteer de afhandeling niet, omdat online.nl zich niet aan de afspraken houdt. Kan hier niet anders aan gegeven worden. Vandaag ben ik volledig afgesloten van Internet, geen tv, geen telefoon. Dit zou per 1 oktober. Nu ben ik onbereikbaar voor familie die mijn zorg nodig hebben. Online.nl speelt met de macht die ze hebben. Nu, geen goed woord meer voor over. Ze luisteren niet naar de klant, wil ik betalen gaan zij met hun machtspositie schermen. Volgende stap: consumentenbond.

Gwen

Ook een klacht indienen over Online.nl?