Klacht Online.nl: Levering Online.nl internetverbinding (DSL)
Details
De klacht
2 weken geleden heb ik een klacht gemeld (welke werd afgehandeld door Ricardo van Online.nl) waarin ik het verzoek had of het mogelijk was de levering van mijn internetabonnement te vervroegen van eind januari naar per direct.Tot mijn tevredenheid kwam Online toen met het voorstel de verbinding per 27 december 2013 te leveren. Nu, 28 december 2013 heb ik noch berichtgeving over enige vertraging noch een internetverbinding ontvangen.
Ook vermeldde ik dat contact met Online.nl nogal moeizaam verloopt, daar zij geen mogelijkheid hebben tot email contact en de telefonische (prijzige) helpdesk alles behalve behulpzaam blijkt. Dat wil zeggen: ze zijn het eerste lijns aanspreekpunt en hebben geen enkele notie van de gang van zaken binnen Online. Aldus hun is veel wat hen gevraagd wordt onmogelijk.
Zeer frustrerend, omdat ik de nodige Skype afspraken en dergelijke gepland had. Ik ging er immers vanuit dat de levering op 27 december uiterlijk 23:59 uur geleverd zou zijn.
Graag reactie!
De oplossing
Per direct, en dan ook echt per direct levering van het internetabonnement!!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.