Opgelost door Online.nl: Levering Samsung Galaxy Tab 2.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26807
Gebruiker
Soufiane
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een mooi actie van online heb ik besloten om mij aan te sluiten bij dit bedrijf.
Er was een leuke actie waarbij je een Galaxy Tab 2 7.0 krijgt.
De Galaxy Tab zou ik binnen 10 dagen na oplevering van mijn abonnement ontvangen.

Na meer dan 2 weken heb ik nog niets ontvangen, heb ook niets van online vernomen.
Heb verschillende keren geprobeerd te bellen naar 088-8009890 maar krijg helaas niemand aan de lijn.

Naast de galaxy tab ben ik wel tevreden met de oplevering van hun diensten.
Ik hoop alleen dat hier snel een oplossing voor gevonden wordt.

De oplossing

Snelle oplevering van de Samsung Galaxy Tab 2 7.0

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Sbaa, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer Sbaa,Naar aanleiding van ons telefonisch contact, zal ik nog even kort samenvatten wat de gemaakte afspraken zijn. Onze leverancier DIMASS zal uiterlijk in week 22 uw Samsung tablet versturen via de vervoerder GLS.
    Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat de tablet zo spoedig mogelijk aan U kan worden aangeboden.Met vriendelijke groet,
    Online.nl klachtenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Soufiane
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen