Klacht Online.nl: Levert niet wat is afgesproken

Erna67

Ik ben overgestapt van Ziggo naar Online. Op 16 april zou de overdracht zijn. (pakket TV, internet en telefonie). Mijn internet kon niet worden aangesloten ivm het ontbreken van een aansluiting in mijn woning. Op 28 april is hiervoor een monteur langsgekomen. Na zijn vertrek gistermiddag heb ik nog altijd geen telefoon. De kwaliteit van de geleverde TV is erbarmelijk slecht. Ik zou Apple TV krijgen.... heb ik niet gekregen. Ik zou nummerbehoud van telefoon hebben... heb ik niet gekregen.
Ik wil mij beroepen op de colportagewet die mijn 8 dagen bedenktijd geeft.
Online geeft aan dat deze periode ingaat bij het aangaan van het contract maar ik heb pas vanaf de 28e referentie. Ik kon dus niet eerder beoordelen of het geleverde product deugdelijk was. In de tussentijd (van 16 t/m 28 april) heb ik mijn oude abonnement bij Ziggo moeten heractiveren. Dit loopt tot op heden door omdat ik Online niet gebruik. Nu zit ik met dubbele kosten.

Ontbinding contract per direct.

Online.nl
    Geachte Erna67,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik dat we tot een goede oplossing van gekomen. Tevens heb ik een mail verzonden met de antwoorden op uw vragen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    (amg)

Ook een klacht indienen over Online.nl?