Klacht Online.nl: Loyale klanten worden als oud vuil behandeld

K.L.

Na 7 loyale jaren bij Online.nl bedenk ik mij dat ik sneller internet nodig heb.

Momenteel heb ik 30mb/s (welke max 14mb/s) haalbaar is.
Na gekeken op de website welke internet pakket mogelijk zijn voor mijn huisadres wil ik mijn internet versnellen naar de 50mb/s standaard internet.

Klantenservice gebeld en kreeg Dhr. Maurik aan de lijn.
Dus netjes uitgelegd dat ik naar 50mb/s wil verhogen. Helaas was dat niet mogelijk, omdat die snelheid niet haalbaar was op mijn adres.

Ik legde Dhr. Maurik uit dat ik de website online.nl, wanneer ik mijn postcode en huisnummer invoer toch op de 50mb/s pakket uitkom. Helaas kreeg ik te horen dat het alleen geld voor "nieuwe" klanten, want die worden dan overgezet naar een nieuwe netwerk.

Met de vraag of ik of ik naar de nieuwe netwerk mag, werd dat geweigerd en pas als ik opnieuw klant wordt na een jaar, kan ik profiteren van de nieuwe internet.

Ontevreden, mailde ik de klantenservice erover. Helaas na een week, geen reactie.

Naar de nieuwe netwerk geplaatst worden en abbonnement verhogen naar 50mb/s zoals aangeboden via www.online.nl/internet.

Klantnummber; W1979116

Beste K.L.,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte K.L,
    Wij hebben gisteren telefonisch contact gehad met elkaar en zijn tot een oplossing gekomen.
    We verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.

Klantenservice Online.nl (JP)
    K.L.
    Beste Online,

Na telefonische contact met u gehad te hebben, had ik meteen uw klantenservice gebeld. Na een uitleg van mij hebben zij mij als nieuwe klant gemaakt. Tot op heden wacht ik nog op de overzetting. Momenteel zie ik dat er weer 25 euro is afgeschreven en mijn oude klant account nog niet veranderd is naar de nieuwe. Daarnaast heb ik geen verdere update meer ontvangen op een email na, dat ik een nieuwe klant ben geworden.

Kunt u voor mij nagaan hoelang de overstap kan duren?
    Geachte heer/mevrouw K.L.,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u inmiddels een mail met de gevraagde informatie toegestuurd. Mocht u overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?