Opgelost door Online.nl: Loze beloftes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43101
Gebruiker
Dr-Joshiba
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Normaal is dit voor mij niet de normale weg van een klacht oplossen maar met Online zelf kom ik er niet meer uit.

Geruime tijd geleden mijn contract verlengd bij online. Daarin vroeg ik of de kosten voor mijn ADSL verbinding hetzelfde a 20 euro zouden blijven. Dit werd met ja beantwoord waarna er vervolgens elke maand 23 euro afgeschreven werd. Hierover gebeld en de nieuwe tarieven waren 23 euro. Prima, maar mij is toegezegd 20 euro dus dan houden we dat aan graag. Zou aangepast worden. Wederom niet gebeurd en maanden later weer gebeld. Verhaal weer uitgelegd en werd uiteindelijk teruggebeld met de mededeling dat ik in het gelijk gesteld werd (augustus 2013) . Nog steeds werd er 23 per maand afgeschreven. Weer gebeld en kreeg te horen dat ze bij dit tarief blijven. Hun eerdere toezegging stond niet in hun systeem! Dus zeggen dat je het aanpast en in de computer schrijft men op dat men bij 23 euro blijft!!

Het bedrag is niet veel maar de manier van omgaan is ronduit onbeschoft.

De oplossing

- Terugbetaling van de teveel betaalde kosten over de gehele periode
- Passende compensatie voor de tijd, moeite en telefoonkosten
- Excuses voor de gang van zaken

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    zoals afgesproken met de klant hebben wij het probleem opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Online
  2. Auteur
    Dr-Joshiba
    Datum
    Er is een passende oplossing gevonden en de fout is toegegeven. Ik hoop dat nu hun zaken beter op elkaar afstellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dr-Joshiba
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen