Klacht Online.nl: Maand eerder afgesloten en dan willen ze ook nog dat je die maand doorbetaald terwijl contract afliep
Details
Klacht
Ik heb al meerdere klachten en hoge telefoonkosten door jullie. De bedoeling was dat ik per 16/4/2016 contract beeindigd zou worden omdat ik overstap naar andere provider na 2 jaar ellende met jullie en geen oplossing van jullie kant. Tot mijn verbazing sluiten jullie mij op 11 maart zonder brief of wat dan ook af en dan denken jullie dat ik nog een maand door ga betalen tot eind van het contract. Nu dreigen jullie met incassobureau nou laat maar komen, dan is mijn gang naar de rechter. Want jullie sluiten mij zelf een maand te vroeg af en dan moet ik ook nog betalen van 11 maart tot 20 april terwijl jullie niks leveren. Jullie leveren al 2 jaar een hoop ellende en doen niks aan de problemen en jullie hebben zelf toegezegd dat ik eigenlijk te ver van de centrale zit om een goede ontvangst te hebben, volgens mij moet je dat wel vermelden bij het afsluiten van het contract maar jullie willen alleen maar geld innen maar service verlenen nietGewenste oplossing
Dat online is een keer wordt aangesproken over de wanpraktijken die ze leveren zijn alleen een stelletje zakkenvullers doen niks en eisen zelf alleen maar. Je wordt door het bedrijf ook als hond behandeld aan de telefoon.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.