Klacht Online.nl: Maand eerder afgesloten en dan willen ze ook nog dat je die maand doorbetaald terwijl contract afliep

denise45

Ik heb al meerdere klachten en hoge telefoonkosten door jullie. De bedoeling was dat ik per 16/4/2016 contract beeindigd zou worden omdat ik overstap naar andere provider na 2 jaar ellende met jullie en geen oplossing van jullie kant. Tot mijn verbazing sluiten jullie mij op 11 maart zonder brief of wat dan ook af en dan denken jullie dat ik nog een maand door ga betalen tot eind van het contract. Nu dreigen jullie met incassobureau nou laat maar komen, dan is mijn gang naar de rechter. Want jullie sluiten mij zelf een maand te vroeg af en dan moet ik ook nog betalen van 11 maart tot 20 april terwijl jullie niks leveren. Jullie leveren al 2 jaar een hoop ellende en doen niks aan de problemen en jullie hebben zelf toegezegd dat ik eigenlijk te ver van de centrale zit om een goede ontvangst te hebben, volgens mij moet je dat wel vermelden bij het afsluiten van het contract maar jullie willen alleen maar geld innen maar service verlenen niet

Dat online is een keer wordt aangesproken over de wanpraktijken die ze leveren zijn alleen een stelletje zakkenvullers doen niks en eisen zelf alleen maar. Je wordt door het bedrijf ook als hond behandeld aan de telefoon.

Beste klant,

Wat vervelend om te horen dat u uw klacht al meerdere malen bij ons heeft neergelegd. Wij zullen dit voor u uitzoeken en u aan de hand daarvan per e-mail contacteren. Mocht het zo zijn dat u toch telefonisch contact wenst, dan horen wij dit uiteraard graag.

Beste klant,

Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd naar aanleiding van uw klacht. Wij hopen snel een e-mail van u terug te mogen ontvangen!

Beste klant,

Wij hebben u wederom een e-mail gestuurd naar aanleiding van uw klacht. Wij hopen snel een e-mail van u terug te mogen ontvangen!

Beste klant,

Wij hebben de kwestie besproken en beschouwen deze als afgehandeld. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan verzoek ik u om contact met ons op te nemen.
    Wij zijn altijd te bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Beste klant,

Wij hebben geconstateerd dat uw klacht nog open staat, wij willen u dan ook nogmaals verzoeken de klachtenafhandeling te beoordelen en de klacht te sluiten.

Charissa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?