Klacht Online.nl: Maand geen/slecht internet

Klachtnummer
# 124309
Gebruiker
Jan Korf
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Halverwege juni heb ik bij Online.nl een contract opgeleverd gekregen voor glasvezel internet van 1000mbit. De eerste week/twee weken had ik echter helemaal geen internet. Ik heb daarover gebeld waarna er na twee keer bellen een monteur langs is geweest die het internet aan de praat heeft gekregen. Iets met een verkeerde/vergeten patch. Na het vertrekken van de monteur kwam ik er echter achter dat de snelheid van het internet helemaal niet was wat het moest zijn. Ik had maar 4mbit ipv de beloofde 100 mbit. Ik heb hierover 4 maal gebeld, allen zonder resultaat over een periode van 2 weken. Elk belletje ging vooraf aan een letterlijk kwartier in de wachtrij staan. In het laatste belletje heb ik te horen gekregen dat er naar gekeken werd en dat er contact met mij opgenomen zou worden over vervolg stappen. Na een week was het ineens opgelost, zonder dat ik er iets van gehoord had. Al met al heb ik een maand zonder fatsoenlijk internet gezeten en kan ik Online.nl hier niet over bereiken.

De oplossing

Online.nl is niet nagekomen wat er in het contract is afgesproken gedurende de eerste maand. Ik heb voor die maand wel de volle prijs betaald, en zou graag zien dat ik voor die maand mijn geld terug krijg.

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Jan Korf
    Datum
    Dat heb ik vaker gehoord. Wanneer en op welke manier wordt er verwacht dat er contact met mij wordt opgenomen?
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Online.nl (CS)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben wederom telefonisch contact met u proberen op te nemen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    zonder succes. Graag vragen wij van u op welk telefoonnummer, dag en tijdstip u het beste voor u contactpersoon bereikbaar bent.
    Wij vernemen graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Korf,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Korf,

    Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    zonder succes. Graag vragen wij van u op welk telefoonnummer, dag en tijdstip u het beste voor u contactpersoon bereikbaar bent.
    Wij vernemen graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?