Klacht Online.nl: Maand geen/slecht internet

Jan Korf

Halverwege juni heb ik bij Online.nl een contract opgeleverd gekregen voor glasvezel internet van 1000mbit. De eerste week/twee weken had ik echter helemaal geen internet. Ik heb daarover gebeld waarna er na twee keer bellen een monteur langs is geweest die het internet aan de praat heeft gekregen. Iets met een verkeerde/vergeten patch. Na het vertrekken van de monteur kwam ik er echter achter dat de snelheid van het internet helemaal niet was wat het moest zijn. Ik had maar 4mbit ipv de beloofde 100 mbit. Ik heb hierover 4 maal gebeld, allen zonder resultaat over een periode van 2 weken. Elk belletje ging vooraf aan een letterlijk kwartier in de wachtrij staan. In het laatste belletje heb ik te horen gekregen dat er naar gekeken werd en dat er contact met mij opgenomen zou worden over vervolg stappen. Na een week was het ineens opgelost, zonder dat ik er iets van gehoord had. Al met al heb ik een maand zonder fatsoenlijk internet gezeten en kan ik Online.nl hier niet over bereiken.

Online.nl is niet nagekomen wat er in het contract is afgesproken gedurende de eerste maand. Ik heb voor die maand wel de volle prijs betaald, en zou graag zien dat ik voor die maand mijn geld terug krijg.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Jan Korf
    Dat heb ik vaker gehoord. Wanneer en op welke manier wordt er verwacht dat er contact met mij wordt opgenomen?

Geachte klant,
    Wij hebben wederom telefonisch contact met u proberen op te nemen, helaas zonder succes.

Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    zonder succes. Graag vragen wij van u op welk telefoonnummer, dag en tijdstip u het beste voor u contactpersoon bereikbaar bent.
    Wij vernemen graag uw reactie.

Geachte heer Korf,

Geachte heer Korf,

Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    Wij vernemen graag uw reactie.

Klantenservice Online.nl (CS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?