Klacht Online.nl: Maand later, nog steeds geen internet!

Klachtnummer
# 115361
Gebruiker
Yilmaz
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Na het overstappen naar online.nl begon de ellende al.
Eerst kreeg ik een modem opgestuurd die helemaal niet reageerde. Telefonisch contact opgenomen met klantenservice, samen ook de adapter een paar minuutjes van netstroom gehaald, maar nog steeds geen resultaat. Bleek dat ik WEL internet kreeg maar de modem niet goed was. Nieuwe modem opgestuurd gekregen (weekje later ontvangen). Deze nieuwe modem aangesloten, WEL stroom, GEEN internet! weer gebeld, bleek nu dat ik (2,5 week later) GEEN internetaansluiting had op mijn adres! er zou een monteur langs moeten komen, en die kan pas ander halve week later. Al met al, ik ben er eigenlijk al klaar mee voordat het begint. Wil ik het stopzetten, kan niet. U zit aan een contract vast.. zucht.. Nou regel dan als de donder dat ik weer internet heb thuis! Een compensatie is wel op zijn plek na al deze ellende, en ik ben niet de enige lees ik op deze site.

Gewenste oplossing

Ik zou willen weten of ik van het contract af kan. Zo ja, wat daar de eventuele consequenties van zijn. Zo niet, zou ik willen dat het internet spoedig wordt aangesloten en ik de tot nu toe gemaakte kosten terug krijg van online.nl.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Yilmaz,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Yilmaz,

    Wij hebben vandaag telefonisch contact met u gehad.
    Wij zijn bezig met het oplossen van uw klacht,

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)
  3. Auteur
    Yilmaz
    Datum
    Hoe bent u er mee bezig dan??
    Sinds het laatste bezoek van de monteur zou het probleem 'aan de straat' liggen, nu krijg ik weer te horen dat een monteur gaat bellen voor een afspraak? Ik snap er niks meer van. Ik wil dat dit spoedig wordt opgelost, anders mogen jullie de modem en al komen ophalen, ben er nu echt wel een beetje klaar mee. Waardeloos dit.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Yilmaz,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om u op de hoogte te brengen, helaas zonder succes.

    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Yilmaz,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om u een afhandel voorstel te doen nu de lijn weer een week goed functioneert, we hebben u helaas niet bereikt.

    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Yilmaz,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om u een afhandel voorstel te doen nu de lijn weer een week goed functioneert, we hebben u helaas niet bereikt.

    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben u gecompenseerd voor de periode zonder internet.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen