Klacht Online.nl: Maand later, nog steeds geen internet!
Details
Klacht
Na het overstappen naar online.nl begon de ellende al.Eerst kreeg ik een modem opgestuurd die helemaal niet reageerde. Telefonisch contact opgenomen met klantenservice, samen ook de adapter een paar minuutjes van netstroom gehaald, maar nog steeds geen resultaat. Bleek dat ik WEL internet kreeg maar de modem niet goed was. Nieuwe modem opgestuurd gekregen (weekje later ontvangen). Deze nieuwe modem aangesloten, WEL stroom, GEEN internet! weer gebeld, bleek nu dat ik (2,5 week later) GEEN internetaansluiting had op mijn adres! er zou een monteur langs moeten komen, en die kan pas ander halve week later. Al met al, ik ben er eigenlijk al klaar mee voordat het begint. Wil ik het stopzetten, kan niet. U zit aan een contract vast.. zucht.. Nou regel dan als de donder dat ik weer internet heb thuis! Een compensatie is wel op zijn plek na al deze ellende, en ik ben niet de enige lees ik op deze site.
Gewenste oplossing
Ik zou willen weten of ik van het contract af kan. Zo ja, wat daar de eventuele consequenties van zijn. Zo niet, zou ik willen dat het internet spoedig wordt aangesloten en ik de tot nu toe gemaakte kosten terug krijg van online.nl.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.