Opgelost door Online.nl: Maandelijkse nota, 1 september 2015, klantnr.W2252145 niet juist.

Louis

Op de nota van 1-9-2015 staan eenmalige kosten vermeld ad € 29,95.
Afspraak bij afsluiten contract was dat er geen kosten waren verschuldigd aangezien ik al een abonnement bij Online had.
N.a.v. een eerdere klacht over een monteur is mij telefonisch door U toegezegd uit coulance ter compensatie € 20,00 te vergoeden. Deze vergoeding zie ik echter niet op de factuur staan.
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen zowel telefonisch als via het contactformulier maar ben niet teruggebeld .
Ik verzoek dan ook mij alsnog te crediteren voor zowel € 29,95 als € 20,00.

Creditering van ten onrechte geboekte eenmalige kosten ad.€ 29,95 en creditering van € 20,00 belkosten.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Louis,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Louis
    Wanneer wordt de klacht afgehandeld?
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Louis,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.

Klantenservice Online.nl
    Met de telef.toezegging van 19-9-2015 om creditering van € 20,00
    compensatie belkosten en creditering van € 29,95 eenmalige kosten zijn wij tevreden.

Louis

Ook een klacht indienen over Online.nl?