Opgelost door Online.nl: Maandelijkse nota, 1 september 2015, klantnr.W2252145 niet juist.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128200
Gebruiker
Louis
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op de nota van 1-9-2015 staan eenmalige kosten vermeld ad € 29,95.
Afspraak bij afsluiten contract was dat er geen kosten waren verschuldigd aangezien ik al een abonnement bij Online had.
N.a.v. een eerdere klacht over een monteur is mij telefonisch door U toegezegd uit coulance ter compensatie € 20,00 te vergoeden. Deze vergoeding zie ik echter niet op de factuur staan.
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen zowel telefonisch als via het contactformulier maar ben niet teruggebeld .
Ik verzoek dan ook mij alsnog te crediteren voor zowel € 29,95 als € 20,00.

De oplossing

Creditering van ten onrechte geboekte eenmalige kosten ad.€ 29,95 en creditering van € 20,00 belkosten.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Louis,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Louis
    Datum
    Wanneer wordt de klacht afgehandeld?
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Louis,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Louis
    Datum
    Met de telef.toezegging van 19-9-2015 om creditering van € 20,00
    compensatie belkosten en creditering van € 29,95 eenmalige kosten zijn wij tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Louis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen